0

နန္းျမင့္| တနဂၤေႏြေန႔၊ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္၊ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္

ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ သက္သာေစရန္ ေဆာက္လုပ္ေသာ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားထဲမွ တစ္ခုျဖစ္သည့္ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္ တံတားေပၚသို႔ ယာဥ္မ်ားျဖတ္သန္းသြားလာျခင္းကို ဒီဇင္ဘာ ၁ရက္ ေန႔လည္ ၁၂နာရီတြင္ စတင္ခြင့္ျပဳလိုက္ၿပီ ျဖစ္သည္ဟု ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ ဦးအုန္းလိႈင္က ေျပာသည္။

ယင္းတံတား ဖြင့္ပြဲအခမ္းအနားကိုလည္း မၾကာမီ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္သည္ဟုလည္း ဦးအုန္းလိႈင္က ေျပာသည္။

ဦးအုန္းလိႈင္က ”ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႕မႈကို ေျဖရွင္းႏိုင္မဲ့ သေဘာရွိပါတယ္။ တံတားေပၚတြင္ ေမာင္းရန္ မိုင္ ၃၀ ႏႈန္း ပဲ ခြင့့္ျပဳ ထားတယ္။ အေကြ႕အေကာက္မ်ားတဲ့အတြက္ သတ္မွတ္စံခ်ိန္ စံညြန္းအတိုင္း ေမာင္းဖို႔ လိုပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။

ယင္းအျပင္ ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းသြားလာသည့္အခါ ထြက္ေပၚလာေသာ အသံကို ေလ်ာ့ခ်ေပးသည့္ အသံထိန္း ကိရိယာ Soung Barriers စနစ္ကို Excel Tower ႏွင့္ ေရႊဂံုတာ၀ါအနီး တံတားေပၚတြင္ တပ္ဆင္သြားမည္ျဖစ္သည္။

ဦးအုန္းလိႈင္က “အသံထိန္းကိရိယာ (Soung Barriers ) ျမန္မာျပည္မွာ ပထမဆံုးတပ္ဆင္တဲ့ တံတားပါ။ ကားေတြျဖတ္သြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ထြက္ေပၚလာတဲ့ ဆူညံသံေတြ အေဆာက္အဦနဲ႔ နီးတဲ့အတြက္ Soung Barriers နဲ႔ ခံၿပီး ဒီအသံကို စုပ္ယူတဲ့ စနစ္ခံထားပါတယ္။ တပ္ဆင္ရင္ေတာ့ သံုးရက္အတြင္းၿပီးသြားမယ္” ဟု ေျပာသည္။

ယင္းကိရိယာသည္ ဒီဇင္ဘာ ၂ ရက္တြင္ ေရာက္ရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ထုတ္လုပ္ျခင္းျဖစ္သည္

ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္တံတားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ ႀကီးၾကပ္ၿပီး Caplital Development LTD မွ ေဆာက္လုပ္ျခင္းျဖစ္သည္။ တံတားအမ်ိဳးအစားမွာ သံကူကြန္ကရစ္တံတားျဖစ္ၿပီး ယာဥ္သြားလမ္းေလးလမ္းပါရွိကာ လမ္းအက်ယ္ ၄၅ ဒသမ ၅၉ ေပရွိၿပီး တံတားအရွည္ ၂၀၅၉ ဒသမ ၅၅ေပ ရွိသည္။ အျမင့္ဆံုးယာဥ္ခံႏုိင္၀န္ ၆၀ တန္ ရွိၿပီး အမ်ားဆံုး ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည့္ မိုင္ႏႈန္း ၅၀ ကီလိုမီတာ ျဖစ္သည္။

ယင္းခံုးေက်ာ္တံတားအနီး ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေနထိုင္သည့္ ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္ေမာင္း ဦးသန္း၀င္းက ”ကၽြန္ေတာ္က ပထမ ဆံုးျဖတ္ခ်င္လို႔ လာေစာင့္တာပါ။ တံတားၿပီးရင္ ေတာ္ေတာ္အဆင္ေျပသြားမယ္ထင္တယ္။ ဗဟန္းအ၀ုိင္းမွာေတာ့ သြားပိတ္ႏိုင္တယ္” ေျပာသည္။

အျခား အငွားယာဥ္ေမာင္း အမ်ိဳးသားတစ္ဦးကလည္း ”အေကြ႕ေတြေတာ့ မ်ားတယ္။ သြားရတာ အဆင္ေျပပါတယ္။ လက္ရွိ လမ္းပိတ္တာေတြေတာ့ မရွိေသးဘူး။ ေနာက္ပိုင္း ဟာမစ္တစ္မီးပြဳိင့္ (တံတားအနီး) မွာ လာပိတ္ႏိုင္တယ္”ဟု ေျပာသည္။

ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္တံတားကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၁၂ ရက္တြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္ျခင္းကို ၁၁ လ ေက်ာ္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။ ယင္းတံတားအတြက္ အဆိုျပဳ ခန္႔မွန္း ကုန္က်ေငြမွာ ၁၇ ဒသမ ၄၄ ဘီလီယံျဖစ္သည္ဟု ကုမၼဏီက သတင္းထုတ္ျပန္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား သက္သာေစရန္အတြက္ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေရႊဂံုတုိင္ ခံုးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ားကိုလည္း တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး လႇည္းတန္း ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ ဧၿပီ ၁၀ ရက္က စတင္အသုံးျပဳခြင့္ေပးခဲ့ကာ ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ ႏို၀င္ဘာ ၂၄ ရက္တြင္ ႏွစ္ထပ္စလံုး အသံုးျပဳခြင့္ရခဲ့သည္။

ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To > Mizzima - News in Burmese < Thankhttps://www.facebook.com/excellencemedia
Photo

Post a Comment

 
Top