တ႐ုတ္ကုမၸဏီသံုးခုႏွင့္ တိုင္ေပကုမၸဏီတစ္ခု ေရြးခ်ယ္ခံရ
Byထြန္းထြန္းမင္းOn Sun, 2016-01-03
ခံုးေက်ာ္တံတားႏွင့္ လူကူးတံတားမ်ားစြာ တည္ေဆာက္ေနေသာ္လည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျပႆနာ ႀကီးမားေနဆဲျဖစ္သည္။ ပံုတြင္ ရန္ကုန္ ျပည္လမ္းတစ္ေနရာကို ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု − ေဂ်ေမာင္ေမာင္(အမရပူရ))
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ မီးပြိဳင့္ ၁၅၀ ေက်ာ္ကို အလိုအေလ်ာက္ ထိန္းခ်ဳပ္မည့္ ဗဟိုမီးပြိဳင့္ထိန္းခ်ဳပ္ စနစ္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ လုပ္ကိုင္ခြင့္အတြက္ ဆန္ခါတင္ ကုမၸဏီေလးခု ေရြးခ်ယ္ရာ၌တ႐ုတ္ကုမၸဏီသံုးခုႏွင့္ တိုင္ေပ ကုမၸဏီတစ္ခု ပါဝင္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ဗဟို မီးပြိဳင့္ထိန္းခ်ဳပ္ေရး စနစ္အတြက္ က်ပ္ဘီလီယံ ႏွစ္ ဆယ္ အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ၿပီး ကုမၸဏီ ၁၉ ခုအနက္ ဆန္ခါတင္ ေလးခုကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု တင္ ဒါ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ေရးအဖြဲ႕ဝင္ ေဒါက္တာေမာင္ေအာင္က ေျပာ သည္။
‘‘ဒီလထဲမွာ တိုင္းအစိုးရ အစည္းအေဝးမွာ ဆံုးျဖတ္မယ္။ ေလးခုထဲကတစ္ခုကို ျပန္ေရြး မယ္’’ဟု ၎က ေျပာသည္။
စတင္ေလွ်ာက္ထားစဥ္က ကုမၸဏီ ၄၀ ေက်ာ္ပါဝင္ၿပီး တင္ ဒါစည္းမ်ဥ္းႏွင့္ ကိုက္ညီသည့္ ကုမၸဏီ ၁၉ ခုသာရွိကာ ထုိ ကုမၸဏီ ၁၉ ခုတြင္ ကိုရီးယား၊ ဂ်ပန္ႏွင့္ စင္ကာပူကုမၸဏီမ်ား ပါဝင္ေၾကာင္း ေဒါက္တာေမာင္ ေအာင္က ေျပာသည္။
စင္ကာပူႏွင့္ ဂ်ပန္ကုမၸဏီ မ်ားသည္ မီးပြိဳင့္ ၉၀ ေက်ာ္သာ ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ၿပီး ရန္ကုန္တုိင္း အစိုးရအဖြဲ႕ လိုခ်င္သည့္ မီးပြိဳင့္၁၅၄ ခုကို
မထိန္းခ်ဳပ္ႏုိင္ေသာေၾကာင့္ တင္ဒါမေအာင္ျမင္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
တင္ဒါ ေအာင္ျမင္သည့္ ကုမၸဏီသည္ မီးပြိဳင့္မ်ား၊ CCTV မ်ား၊ ႐ံုးသံုးကင္မရာမ်ားႏွင့္ ထိန္း ခ်ဳပ္ေရးစင္တာမ်ားကို တည္ ေဆာက္တပ္ဆင္ေပးရမည္ျဖစ္ သည္။ ထုိစနစ္သည္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈကို အလိုအေလ်ာက္ ထိန္းခ်ဳပ္ေဆာင္ရြက္ေပးမည့္ စနစ္ျဖစ္သည္ဟုဆိုသည္။ တင္ဒါ ေအာင္ျမင္ၿပီး ေျခာက္လအတြင္း လုပ္ငန္းၿပီးစီးေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ရမည္ဟု ေဒါက္တာေမာင္ေအာင္ ကဆိုသည္။ ဗဟိုမီးပြိဳင့္ထိန္းခ်ဳပ္ ေရးစနစ္သည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ရွိ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားကို လႊမ္းၿခံဳႏိုင္ ေသာ္လည္း ဒဂံုၿမိဳ႕သစ္ၿမိဳ႕နယ္ မ်ားမပါဝင္ေၾကာင္း ၎ကဆို သည္။
‘‘ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္း တာ မီးပြိဳင့္စနစ္မေကာင္းတာ တစ္ခုလည္း အပါအဝင္ပဲ။ ဒါကို ေျဖရွင္းဖို႔ လုပ္တာ ဝမ္းသာပါ တယ္။ ဘာလို႔ အစိုးရဆင္းခါနီး မွာ ထလုပ္တာလဲဆိုတာကို ေမး ခြန္းထုတ္ရမယ္’’ဟု အငွားယာဥ္ ေမာင္းဦးလွျမင့္ကေျပာသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကို ေျဖရွင္းရန္ က်ပ္ ၁၃၀ဘီလီယံေက်ာ္ အကုန္အက်ခံၿပီးတံတားခုနစ္စင္း တည္ေဆာက္ခဲ့ေၾကာင္း သစ္ေတာႏွင့္စြမ္းအင္ ဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္စိုးကေျပာၾကား သည္။ သို႔ေသာ္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ ဆို႔မႈ ျပႆနာမွာ ဆက္လက္ဆိုး ရြားေနဆဲျဖစ္သည္။
လက္ရွိအစိုးရ သက္တမ္း ကုန္ခါနီးတြင္မွ တံတားသံုးစင္းကို က်ပ္ ၆၀ ဘီလီယံ အသံုးျပဳကာ အျမန္ တည္ေဆာက္ေနေသာ ေၾကာင့္ ေ၀ဖန္မႈမ်ားလည္း က်ယ္ ျပန္႔စြာ ထြက္ေပၚေနသည္။
ဗဟိုမီးပိြဳင့္ ထိန္းခ်ဳပ္ေရးစနစ္ျဖင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကိုေျဖရွင္းရန္ ႀကိဳးစားမႈမွာ ပထမဆံုးအႀကိမ္ျဖစ္သည္။
http://www.7daydaily.com/
Post a Comment