ပစၥည္းေလးပါးႏွင့္ ဒကာဒကာမ
ေပါမ်ားေရးအတြက္သာ
ႀကိဳးစားအားထုတ္ေနေသာ ရဟန္းသည္
ေလာကအလိုက် ရဟန္းျဖစ္ၿပီး၊
ကိေလသာကုန္ခမ္းေရးအတြက္
သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ သိကၡာသံုးပါး
မ်ားျပားေရးအတြက္
ႀကိဳးစားအားထုတ္ေနေသာ ရဟန္းသည္
ဗုဒၶ အလိုက်ရဟန္းျဖစ္၏။
ေလာကအလိုက်ရဟန္းသည္
ဒကာ ဒကာမတို႔ကို လူလိုေပါင္း၏။
အိမ္လည္၏။ ေဗဒင္ေဟာ၊ ေဆးကု၊
ဓာတ္႐ုိက္လုပ္၏။
စီးပြားေရးလည္းလုပ္ၿပီး ေငြစု၏။
ထို႔ေၾကာင့္
ေလာကအလိုက်ရဟန္းသည္
ခင္စရာသာ ေကာင္း၏။
ၾကည္ညိဳစရာ မေကာင္း။
ဗုဒၶ အလိုက်ရဟန္းသည္
လူမ်ားႏွင့္ ေဝးေဝးေန၏။
စာေပ သို႔မဟုတ္ တရားအလုပ္ကို
ပ်ံေတာ္မူသည္အထိ အခ်ိန္ျပည့္လုပ္သြား၏။
ဒကာ ဒကာမတို႔ႏွင့္
ေရာေရာေနွာေနွာ ေနျခင္းမ႐ွိ။
သာသနာေရးမွတစ္ပါး
အျခားမည္သည့္အလုပ္မွ မလုပ္။
ေညာင္ကန္ဆရာေတာ္ဦးပုဒ္ဆိုလွ်င္
စာၾကည့္ပ်က္မည္စိုးသျဖင့္
ေက်ာင္းဒကာ ေက်ာင္းအမျဖစ္ေသာ
သာယာဝတီမင္းႏွင့္ နန္းမေတာ္မယ္ႏုတို႔
ေက်ာင္းသို႔ေရာက္လာရာ၌ပင္
စကားတစ္ခြန္းမွ မေျပာ။
စာေရးပ်က္မည္စိုးသျဖင့္
မယ္ေတာ္ႀကီး ေသရာ၌ပင္ မသြားခဲ့။
ထို႔ေၾကာင့္ ဗုဒၶ အလိုက်ရဟန္းမ်ားသည္
ၾကည္ညိဳစရာသာ ေကာင္း၏။ ခင္စရာ မေကာင္း။
အထူးသတိျပဳရမည္ကား
ခင္မင္စရာေကာင္းေသာ
ေလာကအလိုက်ရဟန္းသည္
အပါယ္တံခါးကို ဖြင့္ေပးမည္ျဖစ္ၿပီး
ၾကည္ညိဳစရာေကာင္းေသာ
ဗုဒၶ အလိုက်ရဟန္းသည္
နိဗၺာန္တံခါးကို ဖြင့္ေပးႏိုင္မည္ဆိုသည္ကို
အထူးသတိျပဳသင့္၏။
ဆရာေတာ္ အ႐ွင္ဇဝန
(ေမတၱာ႐ွင္ -ေရႊျပည္သာ)
(Credit to ကိုလိွဳင္တိုး)
ႏွလံုးသားအာဟာရ
Post a Comment
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.