0

Published on: May 26, 2014
Written by: မင္းသိန္းႏုိင္၊ ေအာင္ေက်ာ္ထက္၊ ႐ႈိင္းလင္းေအာင္

ၾကံ့ခိုင္မႈအေျခအေနေၾကာင့္ သံုးရက္ၾကာ ပိတ္ထားခဲ့ရေသာ မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔- ပုဇြန္ေတာင္-ေဒါပုံတံတား၏ ၾကံ့ခုိင္မႈအတြက္ ျပန္လည္ျပဳျပင္မြမ္းမံၿပီးျဖစ္၍ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းသြားလာမႈအား ျပန္လည္ခြင့္ျပဳလိုက္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္း ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ သိရသည္။

အဆုိပါ တံတားအား ေမ ၂၂ ရက္ည ၇ နာရီခြဲခန္႔တြင္ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းက ၾကံ့ခိုင္မႈအေျခအေနစစ္ေဆးခ့ဲၿပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအား သြားလာခြင့္ကုိ ယာယီတားျမစ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ေမ ၂၅ ရက္ ည ၁၀ နာရီခြဲခန္႔တြင္ တံတားအား ျပန္လည္ျပဳျပင္ၿပီးျဖစ္၍ ယာဥ္မ်ားျပန္လည္ျဖတ္သန္းသြားလာခြင့္ျပဳခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

"အဓိကကေတာ့ Lock Pin ေတြကုိျပင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ တံတားမူလီေတြကုိ အသစ္ျပန္တပ္တယ္။ အရစ္တံပ်က္စီးေနတာေတြ၊ အသြင္းအထုတ္လုပ္တဲ့စနစ္ေတြကုိ ျပဳျပင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ မညီမညာျဖစ္ေနတဲ့ အပုိင္းကုိလည္း ျပန္လည္ျပဳျပင္တယ္။ ျပင္ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔က ကားေပၚမွာ သဲေတြတင္ၿပီး အစမ္းျဖတ္ၾကည့္ၿပီး စိတ္ခ်ရေတာ့မွ ျပန္လည္ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳလုိက္တာပါ" ဟု ရန္ကုန္တုိင္း ျပည္သူ႕ေဆာက္လုပ္ေရး အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦးျမင့္ေဇာ္က ေမ ၂၆ ရက္တြင္ ေျပာၾကားသည္။

"တံတားက မေန႔ကမနက္ပိုင္းထဲက ျဖတ္သန္းသြားလာခြင့္ရတယ္။ ညပိုင္းေတာ့ ဘာျဖစ္လို႔လဲမသိဘူး ျပန္ပိတ္သြားတယ္။ ဒီမနက္ပိုင္းေတာ့ ျပန္ဖြင့္ေပးပါတယ္။ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပန္ရေတာ့ ေကာင္းပါတယ္။ အဲဒီလုိမွမဟုတ္ရင္ တံတားေပၚျဖတ္သြားတဲ့ လိုင္းကားလမ္းေၾကာင္းက ပုဇြန္ေတာင္ဘက္က ျဖတ္သြားလို႔မရေတာ့ဘူး။ ဗႏၶဳလတံတားဘက္ကပဲ ျဖတ္သြားေနရေတာ့ ယာဥ္ေၾကာ်တြ ေတာ္ေတာ္က်ပ္သြားတယ္။ ယာဥ္်မာင္းေတြအေနနဲ႔လည္း သတ္မွတ္တန္ခ်ိန္်တြထက္ပုိတင္ၿပီး မေမာင္းသင့္ေတာ့ဘူး။ တံတားသက္တမ္းကုန္ေနၿပီျဖစ္တဲ့အတြက္ ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္း လုပ္သင့္ၿပီ" ဟု ေမတၱာလႈိင္း ၄ ခရီးသည္တင္ယာဥ္လုိင္းမွ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးကဆုိသည္။

အဆုိပါတံတားအား ၁၉၆၆ ခုႏွစ္တြင္ ကုိလံဘုိစီမံကိန္းအရ ကေနဒါအစုိးရအကူအညီျဖင့္ ျပည္သူ႔လုပ္ငန္းေကာ္ပုိေရးရွင္းမွ တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

တံတားေပၚ ျဖတ္သန္းသြားလာေနသည့္ ယာဥ္မ်ားအား ေမ ၂၆ ရက္ မြန္းလြဲပုိင္းက ေတြ႕ရစဥ္(ဓာတ္ပုံ-ေအာင္ေက်ာ္ထက္)

Aye Chan Mon Credit To:Eleven Media Group
မိတ္ေဆြ-ဒီလင္႔ ၂ ခုကို Click ႏွိပ္ရုံျဖင္႔သတင္းအစုံကိုဖတ္ႏိုင္ပါသည္။
https://www.facebook.com/excellencemedia
http://www.ayechanmon-news1.com/

Post a Comment

 
Top