0

ACM Re-Post 26-5-2014
Written by: ေအာင္ရဲကုိ၊ ႐ႈိင္းလင္းေအာင္

လႈိင္သာယာ-ဟသၤာတ ရထားလမ္း အတြက္ ေလ်ာ္ေၾကးေပးရမည့္ ေငြက်ပ္သိန္းေပါင္း ၃၅၀၀၀ ေက်ာ္ထိရွိၿပီး ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘ႑ာႏွစ္မွ အေက်ေပးေလ်ာ္ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။

၂၀၁၁ ခုႏွစ္အတြင္းမွ စတင္ကာ ရထားလမ္းေဖာက္လုပ္မႈ စတင္ခဲ့ေသာ လႈိင္သာယာ-ဟသၤာတ ရထားလမ္းပုိင္းအတြက္ မလြတ္ကင္းေသာ အိမ္ျခံေျမယာလယ္မ်ားကုိ အသုံးျပဳခဲ့ရၿပီး ေလ်ာ္ေၾကးမ်ားေပးရန္ ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ နစ္နာသူမ်ားႏွင့္ ညႇိႏႈိင္းမႈျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးသန္းေဌးက “ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ေပးေလ်ာ္ရမယ့္ေငြက က်ပ္သိန္းေပါင္း ၃၀၀၀၀ ေက်ာ္ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ က်ပ္သိန္း ၁၀၀၀ ေက်ာ္ကုိေတာ့ ေပးေလ်ာ္ၿပီးသြားပါၿပီ” ဟု ေျပာၾကားသည္။

သုိ႔ေသာ္ က်န္ရွိေသာ က်ပ္သိန္းေပါင္း ၃၄၀၀၀ ေက်ာ္ကုိမူ ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း ေပးေလ်ာ္ရန္ ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက စီစဥ္ထားဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ေလ်ာ္ေၾကးေပးရန္ စိစစ္ဆဲစာရင္းအတြင္း ေဖာ္ျပထားသည္။

ယင္းလမ္းပုိင္းတစ္ေလွ်ာက္ ေလ်ာ္ေၾကးေပးရမည့္ ၿမဳိ႕နယ္မ်ားအရ ဟသၤာတ၊ ဇလြန္၊ ဓႏုျဖဴ၊ ေညာင္တုန္းၿမဳိ႕နယ္မ်ားျဖစ္ၿပီး ေညာင္တုန္းေဒသမွာ က်ပ္သိန္းေပါင္း ႏွစ္ေသာင္းေက်ာ္ျဖင့္ အမ်ားဆုံးရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။

အဆုိပါေဒသမ်ားမွာ အဓိကအားျဖင့္ ဥယ်ာဥ္ေျမ၊ လယ္၊ ငါးကန္၊ သီးႏွံတုိ႔ကုိ ဖ်က္ေပးခဲ့ရၿပီးရေၾကာင္း၊ ေလ်ာ္ေၾကးေငြ ေပးေလ်ာ္ရမည့္အပုိင္းကုိ သက္ဆုိင္ရာ တုိင္းေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႕မွ တစ္ဆင့္ခံ လုပ္ေဆာင္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ယခင္ လႈိင္သာယာ-ဟသၤာတ လမ္းပုိင္းကုိ ယခင္အစုိးရ လက္ထက္က စတင္ေဖာက္လုပ္ရန္ စီစဥ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚမလာခဲ့ေၾကာင္း၊ အစုိးရသစ္ တက္ခဲ့သည့္ႏွစ္မွ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ေမ ၂၄ ရက္တြင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။

လႈိင္သာယာ-ဟသၤာတလမ္းပုိင္း ေဖာက္လုပ္မႈအတြက္ က်ပ္ဘီလ်ံ ၃၀ ခန္႔ ကုန္က်ခဲ့ကာ အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ားစြာ ျဖစ္ထြန္းမည့္ လမ္းပုိင္းျဖစ္သည္ဟု ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ထုတ္ျပန္ထားသည္။

လႈိင္သာယာ-ဟသၤာတ ရထားလမ္းပုိင္းအား ေမလအတြင္းက ေတြ႕ရစဥ္

Aye Chan Mon Credit To:Eleven Media Group
မိတ္ေဆြ-ဒီလင္႔ ၂ ခုကို Click ႏွိပ္ရုံျဖင္႔သတင္းအစုံကိုဖတ္ႏိုင္ပါသည္။
https://www.facebook.com/excellencemedia
http://www.ayechanmon-news1.com/

Post a Comment

 
Top