0


ရန္ကုန္၊ ႏိုဝင္ဘာ ၂၀

ေလယာဥ္ေျပးလမ္းတြင္ လိုအပ္သည့္ ေနရာကို အလိုအေလ်ာက္ ဆင္းသက္ႏိုင္မည့္ Instrument Landing System ေခၚ Auto Pilot စနစ္ကို ေလဆိပ္ သုံးခုတြင္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ မတ္လခန္႔တြင္ ဂ်ပန္ အကူအညီျဖင့္ တပ္ဆင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန ေလယာဥ္ကြင္း စံခ်ိန္စံညႊန္းႏွင့္ စစ္ေဆးေရးဌာနခြဲမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေက်ာ္စိုးက ေျပာၾကားသည္။

ပုဂံ-ေညာင္ဦးေလဆိပ္၊ ဟဲဟိုး ေလဆိပ္ႏွင့္ တာခ်ီလိတ္ ေလဆိပ္တို႔မွာ ခရီးသည္ သြားလာမႈ မ်ားေသာေၾကာင့္ ယင္းစနစ္ တပ္ဆင္ရန္ လ်ာထားေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက ဆိုသည္။

လက္ရွိတြင္ ျပည္တြင္း ေလဆိပ္မ်ားကို ညပ်ံသန္းမႈ ကန္႔သတ္ ထားၿပီး ေလယာဥ္မ်ား ေန႔ည ဆင္းသက္ရန္အတြက္ Instrument Landing System တပ္ဆင္ရာတြင္ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း အက်ယ္မွာ ေပ ၁၅၀ ရွိရန္ လိုအပ္ကာ လက္ရွိ ယင္းစနစ္ တပ္ဆင္ရန္ လ်ာထားသည့္ ေလယာဥ္ကြင္း မ်ားမွာ အက်ယ္ေပ ၁၀၀ သာ ရွိသျဖင့္ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဦးေက်ာ္စိုးက ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။

Instrument Landing System စနစ္သည္ ေလယာဥ္ေမာင္းသူက ေလယာဥ္ကို ထိန္းဆင္းရန္ မလိုအပ္ဘဲ ရာသီဥတု ဆိုး႐ြားသည့္ အေျခအေနတြင္လည္း လိုအပ္သည့္ ေနရာကို Auto Pilot ျဖင့္ ဆင္းသက္ႏိုင္ေသာ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းစနစ္ ျဖစ္ၿပီး ယင္းစနစ္ တပ္ဆင္ရန္ ကုန္က်စရိတ္မွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ သုံးသန္းမွ ေလးသန္းထိ ကုန္က်ႏိုင္ေၾကာင္း ေလယာဥ္ကြင္း စံခ်ိန္စံညႊန္းႏွင့္ စစ္ေဆးေရးဌာနခြဲမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေက်ာ္စိုးက ေျပာၾကားသည္။

လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္၊ မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္၊ ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ႏွင့္ တာခ်ီလိတ္ ေလဆိပ္တို႔တြင္ Instrument Landing System စနစ္ တပ္ဆင္ထားေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။

ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To > The Voice Weekly https://www.facebook.com/excellencemedia

Post a Comment

Emoticon
:) :)) ;(( :-) =)) ;( ;-( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ $-) (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.

 
Top