0


Written By ေက်ာ္စြာဝင္း

ရန္ကုန္၊ မဇၥ်ိမ။ ။ ယာဥ္ေနာက္လုိက္မ်ားအေနႏွင့္ ခရီးသည္မ်ားထံမွ ယာဥ္စီးခပိုမိုေတာင္းခံေနျခင္းမ်ားသည္ E-Ticket စနစ္ က်ယ္ျပန္႔လာမွ ေျဖရွင္းႏုိင္မည္ဟု မ.ထ.သ ဒုဥကၠဌ ဦးလွေသာင္းျမင့္က မဇၥၽိမကုိ ေျပာသည္။

"E-Ticket စနစ္ကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေတြမွာသုံးဖို႔ i Pay ၾကိဳးစားၾကည့္တယ္။ မေအာင္ျမင္တဲ့ကိစၥက ယာဥ္လုပ္ သားေတြနဲ႔အမ်ားၾကီး သက္ဆိုင္တယ္"ဟု ၄င္းကဆိုသည္။

လက္ရွိတြင္ ယာဥ္စီးခပိုမိုေတာင္းခံမႈ တိုင္ၾကားခံရ ျခင္းသည္ တစ္လထက္တစ္လ ပိုမိုမ်ားျပားလွ်က္ရွိၿပီး မ.ထ.သ အေနျဖင့္ ရပ္တန္႔သြားေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေပ။

တိုင္ၾကားမႈမ်ားတြင္ ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းခံျခင္း၊ မေခ်မငံဆက္ဆံျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ားကိုေႏွာက္ယွက္ျခင္း အစရွိ သည္တို႔ပါဝင္သည္။

ယာဥ္စီးခပိုမိုေတာင္းခံေနမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ဥကၠဌ ဦးလွေအာင္က "ျပည္သူလူထုကို E-ticket စနစ္ကိုသုံး ေစခ်င္တယ္။ လက္မွတ္စနစ္ကိုျပန္သြားရင္ ေခတ္ေနာက္ျပန္ေနၿပီလို႔ ေျပာခံရအုံးမယ္။ လူတိုင္းဆႏၵရွိမွလုပ္လို႔ ရမွာပါ" ဟုဆိုသည္။

E-Ticket စနစ္သုံး i Pay စက္မ်ားကို ယာဥ္အစီးေရမ်ားျပားသည့္ ပါရမီ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္း ပထမဆုံးစတင္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္လုပ္သားမ်ား၏ လုပ္ေဆာင္မႈအားနည္းျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ အဆင္မ ေျပျဖစ္ျခင္း အစရွိသည့္အခက္အခဲမ်ားေၾကာင့္ မေအာင္ျမင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

"i pay Card ေတြက ပိုက္ဆံမကိုင္ရတာေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္။ စက္ေတြတပ္ထားေပမယ့္စက္ေတြက ပ်က္ေန တယ္လုိ႔ေျပာတာမ်ားတယ္" ဟု ကဒ္ကိုင္ေဆာင္အသုံးျပဳခဲ့ဖူးသူတစ္ဦးကဆိုသည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္သား ၇၄ဝဝ ေက်ာ္ကို သင္တန္းေပးခဲ့ေသာ္လည္း ၅ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းပင္ေအာင္ျမင္မႈရရွိခဲ့သည္။

E-Ticket စနစ္မ်ားကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္အသုံးျပဳရန္ ႏိုင္ငံတကာမွနည္းပညာကုမၸဏီမ်ား လာ ေရာက္ေဆြးေႏြးမႈမ်ားရွိခဲ့ၿပီး ျပည္တြင္းေျပးဆြဲေနသည့္ ေစ်းႏႈန္းမ်ားကို ၾကည့္ကာ လုပ္ေဆာင္ျခင္းမျပဳဘဲ ျပန္ သြားခဲ့ၾကသည္ဟု ဦးလွေအာင္ကဆုိသည္။

ရန္ကုန္တိုင္းအတြင္း ေျပးဆြဲရန္ မထသတြင္ တရားဝင္မွတ္ပုံတင္ထားသည့္ယာဥ္ ၆၄၆၆ စီးရွိေသာ္လည္း ေန႔စဥ္ေျပးဆြဲေနသည့္ ယာဥ္မွာ ၃၈၇၃ စီးသာရွိသည္။

ACM Credit To:Mizzima - News in Burmese
http://www.ayechanmon-news1.com/

Post a Comment

 
Top