Written By ေက်ာ္စြာဝင္း
ရန္ကုန္၊ မဇၥ်ိမ။ ။ ယာဥ္ေနာက္လုိက္မ်ားအေနႏွင့္ ခရီးသည္မ်ားထံမွ ယာဥ္စီးခပိုမိုေတာင္းခံေနျခင္းမ
"E-Ticket စနစ္ကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေတြမွာသုံးဖို႔ i Pay ၾကိဳးစားၾကည့္တယ္။ မေအာင္ျမင္တဲ့ကိစၥက ယာဥ္လုပ္ သားေတြနဲ႔အမ်ားၾကီး သက္ဆိုင္တယ္"ဟု ၄င္းကဆိုသည္။
လက္ရွိတြင္ ယာဥ္စီးခပိုမိုေတာင္းခံမႈ တိုင္ၾကားခံရ ျခင္းသည္ တစ္လထက္တစ္လ ပိုမိုမ်ားျပားလွ်က္ရွိၿပီး မ.ထ.သ အေနျဖင့္ ရပ္တန္႔သြားေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေပ။
တိုင္ၾကားမႈမ်ားတြင္ ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းခံျခင္း၊ မေခ်မငံဆက္ဆံျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ားကိုေႏွာက္ယွက္ျခင္း အစရွိ သည္တို႔ပါဝင္သည္။
ယာဥ္စီးခပိုမိုေတာင္းခံေနမႈမ်ား
E-Ticket စနစ္သုံး i Pay စက္မ်ားကို ယာဥ္အစီးေရမ်ားျပားသည့္ ပါရမီ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္း ပထမဆုံးစတင္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္လုပ္သားမ်ား၏ လုပ္ေဆာင္မႈအားနည္းျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ အဆင္မ ေျပျဖစ္ျခင္း အစရွိသည့္အခက္အခဲမ်ားေၾကာင့္ မေအာင္ျမင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
"i pay Card ေတြက ပိုက္ဆံမကိုင္ရတာေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္။ စက္ေတြတပ္ထားေပမယ့္စက္ေတြက ပ်က္ေန တယ္လုိ႔ေျပာတာမ်ားတယ္" ဟု ကဒ္ကိုင္ေဆာင္အသုံးျပဳခဲ့ဖူးသူတ
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္သား ၇၄ဝဝ ေက်ာ္ကို သင္တန္းေပးခဲ့ေသာ္လည္း ၅ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းပင္ေအာင္ျမင္မႈရရွိ
E-Ticket စနစ္မ်ားကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္အသုံ
ရန္ကုန္တိုင္းအတြင္း ေျပးဆြဲရန္ မထသတြင္ တရားဝင္မွတ္ပုံတင္ထားသည့္ယာဥ္ ၆၄၆၆ စီးရွိေသာ္လည္း ေန႔စဥ္ေျပးဆြဲေနသည့္ ယာဥ္မွာ ၃၈၇၃ စီးသာရွိသည္။
ACM Credit To:Mizzima - News in Burmese
http://
Post a Comment