Published on: May 27, 2014
Written by: ခ်မ္းေျမ့သူ ျပည့္စံုေအာင္
ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ေဒါပံု-သဃၤန္းကြၽန္း ဆက္သြယ္သည့္ ငမိုးရိပ္ ေခ်ာင္းကူးတံတားမ်ား ေဆာက္လုပ္ရန္ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ားကုိ တင္ဒါေခၚထားၿပီး စိတ္၀င္စားပါက လုပ္ငန္းတစ္ခုခ်င္းစီအတြက္ အာမခံအျဖစ္ က်ပ္သန္း ၁၀၀၀ ေပးသြင္းရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႔၏ ေၾကညာခ်က္အရ သိရသည္။
အဆိုပါ တံတားမ်ားကုိ ယခုဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႕၏ အထူးစီမံကိန္း လုပ္ငန္းမ်ားအေနျဖင့္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ အရွည္ ၂၁၃၂ ဒသမ ၆၅ ေပ၊ အက်ယ္ ၄၇ ဒသမ ၆ ေပ ရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေဒါပံု-သဃၤန္းကြၽန္း ဆက္သြယ္သည့္ ငမိုးရိပ္ ေခ်ာင္းကူးတံတားမွာ အရွည္ ၉၈၄ ဒသမ ၃ ေပ၊ အက်ယ္ ေပ ၄၀၊ ယာဥ္သြားလမ္းအက်ယ္ ၂၈ ေပ၊ လူသြားလမ္းအက်ယ္ တစ္ဖက္လွ်င္ ေျခာက္ေပစီ ရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ နည္းပညာ စံခ်ိန္စံညႊန္း အဆိုျပဳလႊာ၊ ေစ်းႏႈန္းအဆိုျပဳလႊာတို႔အား တံတားတစ္ခုခ်င္းအလိုက္ သီးျခားစီ ဇြန္ ၃၀ ရက္ ေနာက္ဆံုးထား၍ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၊ အတြင္းေရးမွဴးထံသို႔ ေပးပို႔ရမည္ျဖစ္ၿပီး သတ္မွတ္ထားေသာ နည္းပညာ၊ စံခ်ိန္စံညႊန္းႏွင့္ ကုိက္ညီသည့္ ကုမၸဏီမ်ား၏ အဆိုျပဳလႊာမ်ားအား အမ်ားေရွ႕ေမွာက္တြင္ ဖြင့္လွစ္၍ တင္ဒါေအာင္ျမင္သည့္ ကုမၸဏီကုိ ေရြးခ်ယ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕က ေၾကညာထားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားကုိ ကုစားႏုိင္ရန္ အဓိကလမ္းဆံုႀကီးမ်ားျဖစ္သည့္ လွည္းတန္း၊ ေရႊဂံုတိုင္၊ ဘုရင့္ေနာင္တို႔တြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား ေဆာက္လုပ္ရန္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ကတည္းက စီစဥ္ခဲ့ေၾကာင္း၊ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားကုိ ေရႊေတာင္ကုမၸဏီက တာ၀န္ယူ၍ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီတြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁၀ ရက္တြင္ စတင္အသံုးျပဳခြင့္ ေပးခဲ့သည္။
ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကုိ FMI ကုမၸဏီက တာ၀န္ယူ၍ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဇြန္လတြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကုိလည္း Capital Development ကုမၸဏီက တာ၀န္ယူ၍ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာတြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ထုိသုိ႔ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ္လည္း အဆိုပါ လမ္းဆံုမ်ားတြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ဆက္လက္ျဖစ္ေပၚေနဆဲပင္ ျဖစ္သည္။
ထို႔ျပင္ ေျမနီကုန္းလမ္းဆံုမွာလည္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ပြားလာၿပီး ခံုးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္ရန္ လုိအပ္လာသည္ဟုဆိုကာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ကတည္းက ေဆာက္လုပ္ရန္ စီစဥ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတားအတြက္ ေငြက်ပ္ ၁၆ ဒသမ ၉၂၈ ဘီလ်ံ အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ၿပီး ေဒါပံု-သဃၤန္းကြၽန္း ဆက္သြယ္သည့္ ငမိုးရိပ္ ေခ်ာင္းကူးတံတားအား ေငြက်ပ္ ၉ ဒသမ ၂၈၂ ဘီလ်ံအကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ရန္ လ်ာထားသည္ဟု ၂၀၁၄-၂၀၁၅ ဘ႑ာႏွစ္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၏ ဘ႑ာေငြအရသံုးအရ သိရသည္။
ေျမနီကုန္းလမ္းဆံု အနီးပတ္၀န္းက်င္အား ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ၾကည္ႏိုင္)
Aye Chan Mon Credit To:Eleven Media Group
မိတ္ေဆြ-ဒီလင္႔ ၂ ခုကို Click ႏွိပ္ရုံျဖင္႔သတင္းအစုံကိုဖတ္ႏိုင္ပါသည္။
https://www.facebook.com/excellencemedia
http://www.ayechanmon-news1.com/
Post a Comment