0

Published on: January 2, 2014
ရန္ကင္းအလုပ္သမား႐ုံးေရွ႕တြင္ smart card ထုတ္ယူရန္ ေစာင့္ဆုိင္းေနသည့္ ျပည္ပထြက္ခြာမည့္ အလုပ္သမားမ်ားအား ေတြ႕ရစဥ္။

ျပည္ပသို႔ သြားေရာက္ အလုပ္လုပ္ကုိင္မည့္ အလုပ္သမားမ်ား အေနျဖင့္ အလုပ္သမား ၀န္ႀကီးဌာနမွ ထုတ္ေပးသည့္ ျပည္ပအလုပ္အကုိင္ သက္ေသခံကတ္ျပား Smart card ကုိ တစ္ပါတည္း ယူေဆာင္လာရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အလုပ္သမား ၀န္ႀကီးဌာန၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။

အဆုိပါ ျပည္ပအလုပ္အကုိင္ သက္ေသခံကတ္ျပားကုိ ျပည္ပမွ မထြက္ခြာမီ ေလဆိပ္တြင္ စိစစ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပုိင္းတြင္ Smart card မပါပါက အေရးယူမႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ဟု သိရသည္။

အလုပ္သမား၊ အလုပ္အကုိင္ႏွင့္ လူမႈဖူလုံေရး ၀န္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ ျပည္ပသုိ႔ သြားေရာက္ အလုပ္လုပ္ကုိင္မည့္ အလုပ္သမားမ်ား၏ အခြင့္အေရး ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ရန္ႏွင့္ တရား၀င္ေရႊ႕ေျပာင္း သြားလာမႈ ျဖစ္ေစေရးတုိ႔အတြက္ တရား၀င္ လုိင္စင္ရ ျပည္ပအလုပ္အကုိင္ ေအဂ်င္စီမ်ားမွတစ္ဆင့္ ျပည္ပသုိ႔ အလုပ္သမားမ်ာ းေစလႊတ္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ လူဦးေရ ၁၀ သန္းခန္႕သည္ ျပည္ပသုိ႔ ေျပာင္းေရႊ႕ အလုပ္လုပ္ကုိင္ လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

လက္ရွိတြင္ ၁၉၉၉ ခုႏွစ္ ျပည္ပအလုပ္အကုိင္ဆုိင္ရာ ဥပေဒအရ ျပည္ပႏုိင္ငံမ်ားသုိ႔ တရား၀င္ အလုပ္သမား ေစလႊတ္ခြင့္လုိင္စင္ ခ်ထားေပးသည့္ ျပည္ပအလုပ္အကုိင္ ေအဂ်င္ စီ ၁၇၅ ခု ရွိေၾကာင္း အလုပ္သမား၊ အလုပ္အကုိင္ႏွင့္ လူမႈဖူလုံေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
-

Aye Chan Mon# Credit To :Eleven Media Group > ျပန္လည္ မ်ေ၀ျခင္း ျဖစ္ပါသည္

Post a Comment

 
Top