မႏၲေလးဆိပ္ကမ္းမႇတစ္ဆင့္ အထက္ပိုင္းၿမိဳ႕မ်ားႏႇင့္ ေအာက္ပိုင္းၿမိဳ႕မ်ားသို႔ ေရလမ္းအသံုးျပဳ၍ကုန္စည္သယ္ပို႔မႈမ်ားရႇိရာ မႏၲေလးဆိပ္ကမ္းမႇ တစ္ႏႇစ္လ်င္ ကုန္တန္ခ်ိန္ ၈၀၀၀၀ေက်ာ္ ပို႔ေဆာင္ေပးလ်က္ရႇိၿပီး အဆင့္ျမင့္ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ၿပီးပါက ကုန္တန္ခ်ိန္ ႏႇစ္သိန္းေက်ာ္အထိ တင္ပို႕ႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဆိပ္ကမ္းတည္ေဆာက္ေရး ႀကိဳတင္ေလ့လာမႈမ်ားအရ သိရသည္။
ဆိပ္ကမ္း ေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး၌ လက္ရႇိ ကုန္ပစၥည္းတင္ပို႔ရာတြင္ ဆိပ္ကမ္းအေထာက္အကူျပဳပစၥည္း အသံုးျပဳမႈ နည္းပါးၿပီး လူျဖင့္ လုပ္ေဆာင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ျခင္းျဖစ္ရာ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ ပိုမိုလြယ္ကူေစရန္အတြက္ အဆင့္ျမင့္ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ ၿပီးပါက အေထာက္အကူျပဳပစၥည္းမ်ား အသံုးျပဳ၍ ကြန္တိန္နာမ်ားအထိ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ေရေၾကာင္း ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးမႇာ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္မႈမ်ားၿပီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးအရ အခ်က္အခ်ာက်တဲ့ ေနရာေတြကို အဆင့္ျမင့္ဆိပ္ကမ္းေတြ တည္ေဆာက္သြားဖို႔ ရႇိပါတယ္။ မႏၲေလးကလည္း ျမန္မာႏုိင္ငံအလယ္ပိုင္းမႇာ တည္ရႇိၿပီး စီးပြားေရးအရ အခ်က္အခ်ာက်တဲ့ ၿမိဳ႕ျဖစ္တာေၾကာင့္ အဆင့္ျမင့္ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္သြားမႇာျဖစ္ၿပီး ဧရာ၀တီျမစ္ေပၚမႇာ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ အဓိကက်တဲ့ ေနရာေလးခုမႇာ အဆင့္ျမင့္ဆိပ္ကမ္းေတြ တည္ေဆာက္သြားမႇာပါ''ဟု ေရအရင္းအျမစ္ႏႇင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ဦးစီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
မႏၲေလးတြင္ အဆင့္ျမင့္ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ လ်ာထားသည့္ ေျမေနရာ၌ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ႏႇင့္ လူမႈပတ္၀န္းက်င္ ထိခိုက္မႈမ်ားအား ႀကိဳတင္ေလ့လာ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရႇိၿပီး ဆိပ္ကမ္းအား ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ JICA အဖြဲ႕ အကူအညီျဖင့္ ၂၀၁၅ ခုႏႇစ္တြင္ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေရေၾကာင္းကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ ဧရာ၀တီျမစ္ႏႇင့္ခ်င္းတြင္းျမစ္တို႔သည္ အဓိက က်ေသာ ေရလမ္းေၾကာင္းမ်ားျဖစ္ၿပီး ယင္းေရလမ္းေၾကာင္းႏႇစ္ခု၌ ဆိပ္ကမ္းႀကီး၊ ဆိပ္ကမ္းငယ္ စုစုေပါင္း ၄၀၀ ေက်ာ္ရႇိသည့္အနက္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးအတြက္ အဓိကက်ေသာ ဆိပ္ကမ္း ၁၆ ခုရႇိေၾကာင္း သိရသည္။
မႏၲေလးမႇ ထြက္ခြာလာေသာ ကုန္တင္ေရယာဥ္တစ္စင္းကုိ ေတြ႕ရစဥ္
ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To >Eleven Media Group
http://ayechanmon-news1.blogspot.com/
Post a Comment