စစ္ေတြေရနက္ဆိပ္ကမ္း ဆိပ္ခံတံတား တည္ေဆာက္မႈ လုပ္ငန္းခြင္ကို ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-သန္းလိႈင္)
အိႏၵိယ-ျမန္မာ ကုန္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္း၊ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးတြင္ အသုံးျပဳမည့္ စစ္ေတြေရနက္ဆိပ္ကမ္း ဆိပ္ခံတံတား တည္ေဆာက္မႈ လုပ္ငန္းမွာ ၿပီးစီးလုနီးပါး ရွိေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ လက္ရွိတြင္ အေဆာက္အအံု ၁၃ လုံးကုိ ေဆာက္လုပ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆုိပါ ဆိပ္ခံတံတား တည္ေဆာက္မႈ အပုိင္းတြင္ တံတားအား အေပၚယံ အေခ်ာကုိင္ျခင္းမ်ားသာ က်န္ရွိေတာ့ေၾကာင္းႏွင့္ လုပ္သားအင္အားမ်ားကုိလည္း ေလွ်ာ့ခ်ထားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းလုပ္ငန္းႏွင့္ နီးစပ္စြာ လုပ္ကုိင္ေနသူ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
"အခု ေဆာက္ေနတာက အေဆာက္အအံု အပုိင္းပါ။ အဲဒီ ေဆာက္အအံုကုိလည္း ESSAR ကုမၸဏီက တုိက္႐ုိက္လုပ္တာ မဟုတ္ဘူး။ ေဖာင္ေဒးရွင္းေလာက္သာ လုပ္ေပးၿပီး က်န္တဲ့အပုိင္းကုိ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္ တစ္စုက လုပ္တယ္။ လက္ရွိမွာ အေဆာက္အအံု ခုနစ္လုံးကုိ လုပ္ေနတယ္။ အလုပ္သမားေတြကုိလည္း ေလွ်ာ့ခ်ေနတယ္။ လုပ္ငန္းမွာ လုိအပ္သေလာက္ပဲ ထားတယ္" ဟု ယင္းလုပ္ငန္းႏွင့္ ဆက္စပ္လုပ္ကုိင္ေနသူ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
စစ္ေတြေရနက္ဆိပ္ကမ္းသည္ အိႏၵိယ-ျမန္မာ ကုန္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းသစ္အတြက္ အေရးပါေသာ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခု ျဖစ္ေသာ္လည္း ယင္းဆိပ္ကမ္းႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး
အက်ိဳးအျမတ္ မည္သုိ႔ရွိလာမည္ကုိ ေဒသခံမ်ား မသိေသးေၾကာင္း သိရသည္။
"ေဆာက္ေနတာေတာ့ ေတြ႕တယ္။ ဘယ္အတုိင္းအတာထိ လုပ္မယ္ဆုိတာကုိ ျပည္နယ္အစုိးရေတာင္ သိမယ္မထင္ဘူး။ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းလုပ္ေနတဲ့ ESSAR ကလည္း တစ္ခါမွ ျပည္သူေတြကုိ ေျပာတာမရွိခဲ့ဘူး။ ေဒသတြင္းမွာ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းတစ္ခု လုပ္တယ္ဆုိတာ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈနဲ႔ ထိခုိက္မႈေတြအတြက္ သင့္ေတာ္သလုိ လုပ္ေပးသင့္တယ္လုိ႔ သုံးသပ္မိတယ္" ဟုလည္း ပတ္၀န္းက်င္ ထိခုိက္မႈမ်ားကုိ ေလ့လာသူ ဦးထြန္းလိႈင္က ဆုိသည္။
စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းႏွင့္အတူ လက္ရွိတြင္ ပလက္၀ၿမိဳ႕၌လည္း ၾကားဆိပ္ကမ္း တစ္ခုကုိ တည္ေဆာက္လ်က္ရွိၿပီး ယင္းဆိပ္ကမ္းႏွစ္ခုသည္ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး အပုိင္း၌ ေရလမ္းေၾကာင္း အပုိင္းတြင္ အေရးပါေသာ ဆိပ္ကမ္းမ်ားျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To > Eleven Media Group
Post a Comment