ACM Re-Post 28-5-2014
ျပည့္စံုျခင္း သမၸတိၱစက္ေလးပါး
''ရဟန္းတို႔၊ ျပည့္စံုျခင္းသမၸတိၱစက္ေလးမ်ဳိး ရွိ၏။ ထုိစက္ေလးမ်ဳိးႏွင့္ျပည့္စံုေသာသူတို႔အား ျပည့္စံု ျခင္းတို႔သည္ စက္ကဲ့သို႔လည္၏။ ထုိစက္ေလးမ်ဳိးႏွင့္ ျပည့္စံုေသာသူတို႔သည္ မၾကာမီပင္ စည္းစိမ္ဥစၥာမ်ား ျပားသည့္အျဖစ္ျပန္႔ေျပာသည့္အျဖစ္သို႔ ေရာက္ကုန္၏။ အဘယ္ေလးမ်ဳိးတို႔နည္းတူမူကား ---
၁။ ေလ်ာက္ပတ္ေသာအရပ္၌ေနျခင္း
၂။ သူေတာ္ေကာင္းမွီရျခင္း
၃။ မိမိကိုယ္စိတ္ကိုေကာင္းစြာထားျခင္း
၄။ ေရွးကျပဳထားေသာေကာင္းမႈရွိျခင္း
ဤေလးမ်ဳိးတို႔ပင္ျဖစ္၏။
'ေလ်ာက္ပတ္ေသာအရပ္၌ ေနရာ၏။ သူ ေကာင္းကိုမိတ္ေဆြဖဲြ႕ရာ၏။ မိမိကိုယ္ႏွင့္စိတ္ကို ေကာင္း စြာထားျခင္းႏွင့္ျပည့္စံုရာ၏။ ေရွးကျပဳထားေသာ ေကာင္း မႈရွိသူျဖစ္ရာ၏။ ထုိပုဂိၢဳလ္အား စည္းစိမ္ဥစၥာအၿခံအရံ ဂုဏ္သတင္းေက်ာ္ေစာျခင္းႏွင့္ခ်မ္းသာျခင္းသည္ (ဒီ ေရအလား) လႊမ္းမိုးတိုးတက္၏။
(စတုကအဂၤုတိၱဳရ္၊ ၄-စကၠဝဂ္၊ ၁-စကၠ သုတ္)
[ဗုဒၶ၏ ၾသဝါဒအျမဳေတ(၂)၊ (ဒဂုန္ဦးထြန္းျမင့္၊ စာ-၁၂၈)]
အခ်ဳိ႕သူမ်ားက 'ဘာသာေရး' ႏွင့္ 'ေလာ ကီေရး'ကို တျခားစီဟု ခဲြျခား႐ႈျမင္တတ္ၾကသည္။ ဘာ သာေရးဟူသည္ ေလာကုတၱရာေရး သာျဖစ္သည္။ သံ သရာမွလြတ္ေျမာက္ေၾကာင္းသာျဖစ္သည္ဟု ယူဆ ထားတတ္ၾကပါသည္။ ေလာကီႀကီးပြားတိုးတက္ေအာင္ ျမင္ေရးႏွင့္ ဘာသာေရးမပတ္သက္ဟုလဲြလဲြမွားမွားယံုၾကည္ထားသူေတြလည္းရွိပါ၏။ စင္စစ္ ထုိသူတို႔သည္ ျမတ္စြာဘုရားေဟာၾကားေတာ္မူေသာ 'သုတၱန္' တရား ေတာ္မ်ားကို က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ မေလ့လာဖူးေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္ပါ၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ အိမ္ရာတည္ေထာင္ လူ႔ေဘာင္ေန လူဝတ္ေၾကာင္တို႔ အေနျဖင့္ ဘဝရပ္တည္ ေရး စားဝတ္ေနေရးအဆင္ေျပရန္လိုအပ္ပံုကို အသိ အမွတ္ျပဳေတာ္မူပါသည္။ သုတၱန္ေဒသနာေတာ္မ်ားတြင္ တရားမွ်တေသာ နည္းျဖင့္ ဘဝတြင္အဆင္ေျပေျပရပ္ တည္ႏုိင္မည့္နည္းလမ္းမ်ားကို မဟာ က႐ုဏာအရင္း ခံလ်က္ ေဖာ္ၫႊန္းျပေတာ္မူခဲ့ပါ၏။
ျမတ္စြာဘုရားၫႊန္ ျပေသာ ေလာကီအက်ဳိးစီးပြားတိုးတက္ေရး နည္းလမ္း ခုနစ္သြယ္မွာ၊
(၁) ထၾကြလံု႔လရွိျခင္း၊
(၂) သတိရွိျခင္း၊
(၃) စင္ၾကယ္ေသာကံသံုးပါးရွိျခင္း၊
(၄) စူးစမ္း၍ျပဳေလ့ ရွိျခင္း၊
(၅) ဣေႁႏၵတို႔ကိုေစာင့္စည္းျခင္း၊
(၆) တရားသ ျဖင့္အသက္ေမြးျခင္း၊
(၇) မေမ့မေလ်ာ့ျခင္းတို႔ျဖစ္ပါ၏။
သိဂၤါေလာဝါဒသုတ္တြင္မူစီးပြားဥစၥာပ်က္စီးဆံုး႐ႈံးေစေသာအေၾကာင္းတရားေျခာက္ပါးကိုေရွာင္ၾကဥ္ရန္ သတိေပးဆံုးမေတာ္မူခဲ့ပါ၏။
ထုိေျခာက္ပါးမွာ-
(၁) ေသရည္အရက္ေသာက္ျခင္း၊
(၂) အခ်ိန္အခါမ ဟုတ္ သြားလာျခင္း၊
(၃) ပြဲလမ္းသဘင္သို႔ႀကိမ္ဖန္မ်ား စြာသြားလာျခင္း၊
(၄) ေလာင္းကစား မႈျပဳျခင္း၊
(၅) မေကာင္းေသာမိတ္ ေဆြႏွင့္ေပါင္းသင္းျခင္း၊
(၆) ပ်င္းရိျခင္းတို႔ျဖစ္ပါသည္။
ျမတ္စြာဘု ရားရွင္၏အထက္ပါေအာင္ျမင္ႀကီးပြား ေၾကာင္း နည္းလမ္းခုနစ္သြယ္မွာ သဘာဝ လည္းက်သည္။ အသြင္ယုတိၱလည္းညီၫြတ္ သည္။ ထုိနည္းလမ္းခုနစ္သြယ္အတိုင္းလိုက္နာ က်င့္သံုးေသာ္ လူတို႔သည္ မိမိတို႔၏သမၼာဆႏၵကိုေအာင္ ျမင္စြာအေကာင္အထည္ေဖာ္ႏုိင္ေပမည္။ စီးပြားဥစၥာ ပ်က္စီးေၾကာင္း ေျခာက္ပါးကိုမျပဳလုပ္ဘဲ ေရွာင္ၾကဥ္ ေသာ္၊ လက္ ရွိ ပိုင္ ပိုင္ရရွိထား ေသာ စီးပြားဥစၥာမ်ား ကိုမပ်က္စီး မဆံုး႐ႈံး ေစရန္ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ ေရွာက္ႏုိင္ေပလိမ့္မည္။
အထက္ပါစတုက အဂၤုတိၱဳရ္၊ ၄-စကၠဝဂ္၊ ၁-စကၠသုတ္တြင္ ဘုရားရွင္သည္ ဘဝေအာင္ျမင္ႀကီး ပြားေရးအတြက္ ျပည့္စံုဖို႔လိုေသာအေၾကာင္းတရား ေလးပါးကို ေဟာေဖာ္မြန္ျ>ြမက္ေတာ္မူခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါ၏။ ထုိစက္ေလးပါးအနက္၊ ပထမစက္မွာ ''သင့္တင့္ေလ်ာက္ ပတ္ေသာအရပ္၌ ေနထုိင္ျခင္း'' ျဖစ္ပါ၏။
ေလာက၌ေနအပ္ေသာ အရပ္ေဒသလည္း ရွိ၏။
မေနအပ္ေသာအရပ္ေဒသလည္းရွိပါ၏။ မိမိ၏အက်ဳိးစီးပြားျဖစ္ထြန္းေစေသာ အရပ္၊ မိမိ၏ရည္ရြယ္ ခ်က္ကိုအေကာင္အထည္ေဖာ္ႏုိင္ေသာ အရပ္တို႔သည္ ေနအပ္ေသာအရပ္ျဖစ္ပါ၏။ မိမိ၏အက်ဳိးစီးပြားဆုတ္ ယုတ္ေစေသာအရပ္၊ မိမိ၏ရည္ရြယ္ခ်က္ကိုအေကာင္ အထည္ေဖာ္ႏုိင္စြမ္းမရွိေသာအရပ္တို႔သည္ မေနအပ္ ေသာအရပ္ျဖစ္ပါ၏။ စီးပြားေရး၊ ပညာေရး၊ က်န္းမာ ေရးစသည္တို႔ႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍၊ သင့္တင့္ေလ်ာက္ပတ္ ေသာအရပ္ရွိသကဲ့သို႔ မသင့္တင့္မေလ်ာက္ပတ္ေသာ အရပ္လည္းရွိပါ၏။ ဥပမာအားျဖင့္ မိမိကြၽမ္းက်င္တတ္ ပြန္ရာပညာကိုအသံုးခ်၍မရေသာေဒသသည္ အသက္ ေမြးဝမ္းေက်ာင္းမႈျပဳရန္မလြယ္သျဖင့္ မေနအပ္ေသာ အရပ္ျဖစ္ပါ၏။ ေအာင္ျမင္ႀကီးပြားေသာ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ႀကီးတစ္ဦးျဖစ္လိုသူအတြက္ ေက်းရြာငယ္ ဇနပုဒ္သည္ ေနထုိင္ရန္သင့္တင့္ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အရပ္ေဒသမဟုတ္ပါေလ။ ႏိုင္ငံေက်ာ္႐ုပ္ရွင္အႏုပညာ ရွင္တစ္ဦးျဖစ္လုိသူအတြက္ဆုိလွ်င္၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သည္သာ ေနထိုင္ရန္သင့္ေလ်ာ္ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အရပ္ေဒသျဖစ္ ပါ၏။
စာေရးဆရာျဖစ္လိုသူအတြက္ဆိုလွ်င္၊ စာအုပ္ ဆိုင္ႀကီးမ်ား၊ စာၾကည့္တိုက္မ်ားရွိေသာအရပ္သည္ သူ ေနထုိင္ရာ သင့္ေလ်ာ္ေသာေနရာေဒသျဖစ္ပါ၏။ စာ ၾကည့္တိုက္မရွိ၊ စာအုပ္ဆိုင္မရွိ၊ စာအုပ္အငွားဆိုင္မရွိ ေသာေၾကာင့္၊ ဖတ္စရာစာအုပ္ ရွားပါးေသာအရပ္ေဒသ သည္ စာေရးဆရာျဖစ္လုိသူမ်ား၊ စာေပသမားမ်ားအ တြက္ေနအပ္ေသာ အရပ္ေဒသမဟုတ္ပါေခ်။ က်န္းမာ ေရး႐ႈေထာင့္မွ႐ႈျမင္သုံးသပ္ေသာ္ ရာသီဥတုဆိုးရြား ေသာအရပ္ေဒသ၊ ေဆး႐ံုေဆးေပးခန္းမရွိေသာအရပ္၊ ဆရာဝန္မရွိေသာအရပ္၊ ေဆးဆရာမရွိေသာအရပ္ ေဒသသည္ ေနထိုင္ရန္သင့္ေလ်ာ္ေလ်ာက္ပတ္မႈမရွိ ေသာအရပ္ေဒသျဖစ္ပါ၏။ ဘာသာေရး႐ႈေထာင့္မွ႐ႈ ျမင္ေသာ ပရိသတ္ေလးပါးရွိရာအရပ္၊ ပုညကိရိယာ ဝတၴဳေကာင္းမႈျဖစ္ႏိုင္ေသာအရပ္၊ သာသနာထြန္းကား ရာအရပ္တို႔သည္သာ ေနထိုင္ရန္သင့္ေလ်ာ္ေလ်ာက္ ပတ္ေသာအရပ္ေဒသျဖစ္ပါ၏။ မိမိ၏သမၼာဆႏၵ ေကာင္း မြန္ေသာရည္ရြယ္ခ်က္ကို အေကာင္အထည္ေဖာ္၍မရ ေသာအလုပ္သည္ ေနထိုင္ရန္သင့္ေတာ္ေလ်ာက္ပတ္ ေသာအရပ္ေဒသမဟုတ္ပါေလ။
ဒုတိယေျမာက္ သမၸတိၱစက္မွာ ''သူေတာ္ ေကာင္းႏွင့္ေပါင္းေဖာ္မွီဝဲျခင္း''ျဖစ္ပါ၏။ သူေတာ္ေကာင္း ဟူသည္ ေကာင္းေသာအႀကံအစည္ကိုသာ ႀကံစည္၏။ ေကာင္းေသာစကားကိုသာ ေျပာဆို၏။ ေကာင္းေသာ အလုပ္ကိုသာလုပ္ေဆာင္၏။ ကိုယ္ႏႈတ္စိတ္ကံသံုးပါး စလံုး အျပစ္ကင္းစင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနထုိင္ ၏။ ဒုစ႐ိုက္မႈမ်ားကိုေရွာင္ၾကဥ္၍ သုစ႐ိုက္ မႈမ်ားကို စြမ္းႏုိင္သမွ်ႀကိဳးပမ္းလုပ္ေဆာင္ ၏။ တရားဓမၼတို႔ကို ေကာင္းစြာေလ့လာသိရွိ နားလည္ၿပီး သိရွိနားလည္သည့္အတိုင္း လက္ေတြ႕ဘဝတြင္ ေကာင္းစြာက်င့္ႀကံအား ထုတ္သူမ်ားျဖစ္ပါ၏။ ဆိုရလွ်င္ အသိႏွင့္ အက်င့္ တစ္ထပ္တည္းက်စြာ ႐ိုးေျဖာင့္စင္ ၾကယ္စြာေနထုိင္သူမ်ားျဖစ္၏။ သူတို႔သည္ ပစၥဳပၸန္ဘဝ အက်ဳိးစီးပြားအတြက္သာလွ်င္ မဟုတ္ဘဲ တမလြန္ဘဝအက်ဳိးအတြက္ပါ Óဏ္ပညာႏွင့္ယွဥ္၍ ေနတတ္သူေတြလည္း ျဖစ္ပါ၏။ ဇာတကပါဠိ၊ အကိတၱိဇာတ္-၂၆၆ ၌၊ ဘုရားအေလာင္းေတာ္ အကိတၱိရေသ့ က ဤသို႔ဆုေတာင္းခဲ့ပါ၏။
''ပညာရွိကား နည္းမွန္လမ္းမွန္ ကို က်င့္တတ္၏။ မျပဳသင့္ေသာ တာဝန္ မ်ားကို မတိုက္တြန္းတတ္၊ မွန္ကန္ေသာ နည္းလမ္းသာ ပညာရွိအဖို႔ အေကာင္းအ ျမတ္ျဖစ္၏။ အက်ဳိးသင့္အေၾကာင္းသင့္ေျပာ ေသာ္ စိတ္မဆိုးတတ္။ စည္းကမ္း၊ ဝိနည္း ကို နားလည္က်င့္ႀကံတတ္၏။ ထိုပညာရွိမ်ဳိး ႏွင့္ေပါင္းရျခင္းကား ေကာင္းလွေပသည္။''
အဂၤုတၱရ၊ ပ၊ ေသတိသဗၺသုတ္၌ ျမတ္စြာဘုရားက မည္သို႔ေသာသူႏွင့္ေပါင္း သင့္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဤသို႔မိန္႔ေတာ္မူခဲ့ ပါ၏။
''ယုတ္ညံ့သူကိုေပါင္းလွ်င္ မိမိမွာယုတ္ ညံ့သူျဖစ္သည္။ တန္းတူသူကိုေပါင္း လွ်င္ မဆုတ္ယုတ္၊ အဆင့္အတန္းျမင့္ သူကိုေပါင္းလွ်င္ လ်င္ျမန္စြာတိုးတက္ ျမင့္မားသည္။''
ထုိ႔ေၾကာင့္ မိမိ၏ဘဝတိုးတက္ ေအာင္ျမင္သူတိုင္း မိမိထက္ အသိပညာ၊ ကိုယ္က်င့္သိကၡာျမင့္မားသူတို႔ႏွင့္ ထိေတြ႕ ဆက္ဆံအပ္ပါ၏။ ေတာင္ဇလပ္ပန္းတို႔ကို ေပါက္ဖက္ျဖင့္ထုပ္လွ်င္ ေပါက္ဖက္သည္ ပင္ ေမႊးရနံ႔ႀကိဳင္သင္းသြားေပသည္။
တတိယေျမာက္ သမၸတိၱစက္မွာ ''ကိုယ္ႏွင့္စိတ္ကို ေကာင္းစြာေဆာက္တည္ ျခင္း''ပင္ျဖစ္ပါ၏။ လူတို႔သည္ ေန႔စဥ္ႏွင့္အ မွ် ႀကံေတြးေနသည္။ ေျပာဆိုေနသည္။ ျပဳ မူလုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ေနသည္။ ထုိသို႔ ေန႔ စဥ္ႏွင့္အမွ် ကံသံုးပါးတို႔ကို ႀကံစည္ေျပာဆုိ ျပဳမူလ်က္ရွိရာတြင္ ျပဳေလသမွ်သည္ ကု သုိလ္ေကာင္းမႈျဖစ္ဖို႔လိုပါသည္။ ကုသိုလ္ ေကာင္းမႈျဖစ္မွသာ ဘဝဝယ္ ေအာင္ျမင္ တိုးတက္ႀကီးပြားျခင္းဟူေသာ ေကာင္းက်ဳိး ေတြကိ ုျဖစ္ထြန္းေပၚေပါက္ေစပါလိမ့္မည္။ ျပဳေလသမွ် ကံသံုးပါးသည္ မေကာင္းမႈအ ကုသိုလ္ျဖစ္လွ်င္ ဘဝဝယ္မေကာင္းက်ဳိးေတြ ျဖစ္ထြန္းေပၚေပါက္လာပါလိမ့္မည္။ မည္သူ မျပဳ မိမိမႈသာျဖစ္ပါ၏။
မိမိ၏ဘဝကိုေကာင္း ေအာင္ ဖန္တီးသူမွာလည္း မိမိသာျဖစ္ၿပီး ဆိုးေအာင္ဖန္တီးသူမွာလည္း မိမိသာျဖစ္ ပါ၏။ သည္ေတာ့ အကုသိုလ္ကင္းၿပီး ကုသိုလ္ ထံုမႊမ္းေသာ ကံသံုးပါးျဖစ္ေအာင္ မိမိ၏ကိုယ္ႏွင့္စိတ္ကို ေကာင္းစြာေဆာက္တည္ ထားဖို႔လိုပါသည္။
ကာယကံ၊ ဝစီကံ၊ မေနာကံဟူ ေသာ ကံသံုးပါးတြင္ မေနာကံဟူေသာစိတ္ သည္ အႀကီးအမွဴး အဦးအေဆာင္ျဖစ္ေလ ရာ စိတ္ကိုေကာင္းစြာထားႏုိင္ေသာ္ ေကာင္း ေသာ ကိုယ္မႈႏႈတ္မႈတို႔ ျဖစ္ေပၚေပလိမ့္မည္။ ဓမၼပဒ-၁၉ ၌ ျမတ္စြာဘုရားက''မေကာင္းေသာစိတ္ထားသည္ ထိုစိတ္ ထားရွိသူကုိ ယုတ္ညံ့ဆိုးရြားသူ ျဖစ္ ေအာင္ျပဳတတ္သည္။ ေကာင္းေသာ စိတ္ထားသည္ ထုိသူကို အထက္တန္း က်သူျဖစ္ေအာင္ျပဳသည္'' ဟူ၍ ေဟာ ေတာ္မူခဲ့ပါ၏။
မိမိသည္ ရတနာသံုးပါးအေပၚ ၾကည္ညိဳေသာသဒၶါတရား နည္းပါးေနေသး လွ်င္ သဒၶါတရားႀကီးမားလာေအာင္၊ သီလ မရိွေသးလွ်င္ သီလရွိေအာင္၊ မစၧရိယကိန္း ေအာင္း၍ လွဴဒါန္းမႈနည္းပါးေနလွ်င္ လွဴ ဒါန္းမႈတြင္ ေမြ႕ေပ်ာ္လာေအာင္၊ ဘာဝနာ ေကာင္းမႈမျပဳျဖစ္ေသးလွ်င္ ျပဳျဖစ္လာေအာင္ အားထုတ္ျခင္းတို႔သည္ ကိုယ္ႏွင့္စိတ္ကို ေကာင္းစြာေဆာက္တည္ျခင္း ျဖစ္ပါ၏။
စတုတၴေျမာက္ သမၸတိၱစက္မွာ ''ေရွးကျပဳထားေသာ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ရွိ ျခင္း'' ျဖစ္ပါ၏။
လူတို႔သည္ ေကာင္းေသာအမႈ ကို ျပဳသည္ျဖစ္ေစ၊ ဆိုးေသာအမႈကိုျပဳသည္ ျဖစ္ေစ၊ ထုိအျပဳအမူ၏ အေမြကိုမုခ်မေသြ ခံယူၾကရသည္သာျဖစ္ပါ၏။ မိမိျပဳေသာကံ ၏အက်ဳိးကို ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ၊ ဆိုးသည္ ျဖစ္ေစ၊ မိမိသည္သာ တာဝန္ယူရေပမည္။ သံသရာတစ္ေလွ်ာက္ ျဖတ္သန္းလာခဲ့ေသာ ဘဝေပါင္းမ်ားစြာက ျပဳခဲ့ေသာကံ၏ သတိၱ၊ ကမၼဖလသည္ မ်က္ေမွာက္ ပစၥဳပၸန္ဘဝအ ေပၚ ၾသဇာသက္ေရာက္မႈရွိပါသည္။ အတိတ္ ဘဝက ေဒါသအမ်က္အလြန္ႀကီးခဲ့သူသည္ ပစၥဳပၸန္ဘဝတြင္ အ႐ုပ္ဆိုးအက်ည္းတန္၏။ လူႏွင့္တိရစၧာန္တုိ႔ကို ညႇဥ္းဆဲသတ္ျဖတ္ခဲ့သူ သည္ ပစၥဳပၸန္ဘဝတြင္ အနာေရာဂါထူေျပာ သည္။ အသက္တိုသည္။ အတိတ္ဘဝက သူတစ္ပါးအေပၚ မနာလိုဝန္တိုခဲ့သူသည္ မ်က္ေမွာက္ဘဝတြင္ အဆင့္အတန္းနိမ့္ က်တတ္ပါသည္။
အျပန္အလွန္အားျဖင့္ အတိတ္ ဘဝမ်ားစြာက ေကာင္းမႈကုသိုလ္ျပဳခဲ့သူမ်ား သည္ ပစၥဳပၸန္မ်က္ေမွာက္ဘဝတြင္ က်န္းမာ ျခင္း၊ ႐ုပ္ရည္လွပတင့္တယ္ျခင္း၊ စည္းစိမ္ ဥစၥာခ်မ္းသာျခင္း၊ Óဏ္ပညာႀကီးျခင္း၊ ဂုဏ္ ရွိန္ျမင့္မားေသာ မိဘမ်ဳိး႐ိုးတြင္ ေမြးဖြား ႀကီးျပင္းရျခင္းစေသာအက်ဳိးတို႔ကို ခံစား ရပါသည္။ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၏ အေမြကို ခံယူရသည္ထက္ ပိုမိုသာလြန္ေကာင္းမြန္ ေသာ အေမြအႏွစ္ဟူ၍မရွိပါ။ အတိတ္ဘဝ က ျပဳခဲ့ေသာ ေကာင္းမႈ၏အေမြကို ခံယူ ရရွိသူသည္ ပစၥဳပၸန္ဘဝကို ထူေထာင္ရာ၌ ေရခံေျမခံေကာင္းမ်ား၊ အေျခအေနေကာင္း မ်ားရရွိႏိုင္ပါသည္။ လက္ရွိပစၥဳပၸန္ဘဝတြင္ ေကာင္းမႈကုသိုလ္မ်ားျပဳပါကလည္း ပစၥဳပၸန္ ဘဝတြင္သာ ေကာင္းက်ဳိးေပးသည္မဟုတ္ မူလ်က္ တမလြန္ဘဝသို႔တိုင္ ေကာင္းက်ဳိး ေပးပါလိမ့္မည္။ သမၸတိၱတရားေလးပါးႏွင့္ ျပည့္စံုေအာင္ အားထုတ္ႏိုင္သည္ႏွင့္အမွ် အဓိပၸာယ္ရွိေသာ တန္ဖိုးျမင့္မားေသာဘဝ တစ္ခု ျဖစ္တည္လာေပလိမ့္မည္။
---------------------------------------------------------
Flower News Journal
Aye Chan Mon Credit To:Yangon Media Group
မိတ္ေဆြ-ဒီလင္႔ ၂ ခုကို Click ႏွိပ္ရုံျဖင္႔သတင္းအစုံကိုဖတ္ႏိုင္ပါသည္။
https://www.facebook.com/excellencemedia
http://www.ayechanmon-news1.com/
Post a Comment