0

ရန္ကုန္၊ ေမ ၁၂

ျပည္တြင္းျပည္ပ ဆက္သြယ္ေရး ေအာ္ပေရတာမ်ားက ျပည္သူမ်ားထံသို႔ SIM Card ေရာင္းခ်ရာ၌ လိုက္နာရမည့္ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္းမ်ား အတည္ျပဳရန္ ျပည္သူမ်ားထံမွ အႀကံျပဳခ်က္မ်ား ရယူမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ သတင္းအခ်က္အလက္ နည္းပညာ ဝန္ႀကီးဌာနထံမွ သိရွိရသည္။

“အရင္ကလည္း နည္းဥပေဒ ေရးဆြဲတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ျပည္သူေတြဆီက အႀကံျပဳခ်က္ ရယူဖူးပါတယ္” ဟု ဆက္သြယ္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာဆိုသည္။

ဆင္းမ္ကတ္ ေရာင္းခ်ရာတြင္ အသုံးျပဳရမည့္ စည္းမ်ဥ္းမ်ား (Code of Practice) ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အႀကံေပးလိုလွ်င္ ေမလ ၁၉ ရက္ေန႔ ညေန ၅ နာရီ ေနာက္ဆုံးထား၍ အႀကံျပဳႏိုင္ေၾကာင္း၊ ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ သတင္းအခ်က္အလက္ နည္းပညာ ဝန္ႀကီးဌာနက ေရးဆြဲထားသည့္ Code of Practice အခ်က္အလက္ မူၾကမ္းကိုwww.mcit.gov.mm တြင္ ေဖာ္ျပထားေၾကာင္း ဆက္သြယ္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနထံမွ သိရသည္။

“အႀကံျပဳခ်က္ ေတာင္းထားေပမယ့္ အခ်က္အလက္ေတြကို ျမန္မာလို ေဖာ္ျပမထားဘူး။ ၿပီးေတာ့ Website ေပၚမွာပဲ ထားတယ္။ တကယ္ျပည္သူေတြရဲ႕ အႀကံျပဳခ်က္ေတြ လိုခ်င္ရင္ အဲဒီလို အျဖစ္မလုပ္နဲ႔။ ဆင္းမ္ကတ္ဆိုတာ ေနာက္ဆို လူတိုင္းနဲ႔ ဆိုင္တဲ့ ပစၥည္း ျဖစ္ေတာ့မွာ” ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းမွ အၿငိမ္းစားအရာရွိ ဦးသန္းဦးက ေျပာဆိုသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရရွိထားသည့္ ျပည္ပကုမၸဏီ ႏွစ္ခုျဖစ္ေသာ တယ္လီေနာႏွင့္ ေအာ္ရီဒူးတို႔မွာ မိုဘိုင္းလ္ လိုင္းကတ္မ်ားကို ဇူလိုင္လခန္႔တြင္ စတင္ ေရာင္းခ်ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။

Aye Chan Mon# Credit To :The Voice Weekly
မိတ္ေဆြဒီလင္႔ https://www.facebook.com/excellencemediaကလစ္ေလးတခ်က္ႏွိပ္လိုက္ရုံျဖင္႔ သတင္းအစုံကို ဖတ္ရမွာပါ ႏိုပ္ဘို႔မေမ႔နဲ႔ေနာ္
1

Post a Comment

 
Top