0

Published on: May 14, 2014
Written by: ေအာင္မ်ဳိးသန္႔၊ ဟယ္ရီမြန္

ေမ ၁၂ ရက္ ည ၇ နာရီခန္႔တြင္ အျမန္လမ္း မုိင္တုိင္ ၁၉၇/၆ ၌ ရာဇာမင္း ခရီးသည္တင္ယာဥ္ တံတားေပၚမွထုိးက်ၿပီး ယာဥ္ေပၚပါခရီးသည္ ၁၄ ဦးေသဆုံးကာ ၃၀ ဦး ဒဏ္ရာရရွိခဲ့ပါတယ္။ ယင္းျဖစ္စဥ္ကုိ ပထမဆုံး စတင္ေတြ႕ရွိခဲ့ၿပီး တတ္ႏုိင္သမွ် ၀ုိင္း၀န္းကယ္ထုတ္ကာ သက္ဆုိင္ရာကုိ ဖုန္းနဲ႔ဆက္သြယ္ အကူအညီေပးခဲ့သည့္အျပင္ သူ၏ Facebook စာမ်က္ႏွာမွာလည္း ဒီျဖစ္စဥ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဓာတ္ပုံနဲ႔ သတင္းအခ်က္အလက္ကုိ ပထမဆုံး ေဖာ္ျပေပးခဲ့သူ ကုိစုိးမင္းလြင္ကုိ The Daily Eleven သတင္းစာမွ ဖုန္းျဖင့္ဆက္သြယ္ၿပီး သူေတြ႕ၾကဳံခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကုိ ျပန္လည္ေဖာ္ျပ ေပးလုိက္ပါတယ္။

ေမး။ အစ္ကုိ ဒီျဖစ္စဥ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အရင္ဆုံး ၾကံဳေတြ႕ခဲ့တာေလးကုိ ေျပာျပေပးပါ။

ေျဖ။ အဲဒီကား စပယ္ယာက ကြၽန္ေတာ့္ကားကုိ လာတားလုိ႔ ကားကုိရပ္လုိက္တယ္။ သူက ကားေခ်ာက္ထဲျပဳတ္က်သြားလုိ႔ လုပ္ပါဦးလုိ႔ ေျပာတယ္။ အဲဒီခ်ိန္မွာ သူက ဖုန္းပါမလာေတာ့ ဖုန္းဆက္ေပးၿပီး ေအာက္ကုိကြၽန္ေတာ္ ဆင္းခဲ့တယ္။ ေအာက္ကုိ ဆင္းလုိက္တဲ့အခ်ိန္ အေျခအေန မေကာင္းတာကုိ ေတြ႕ရတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ စပယ္ယာေလးနဲ႔ တတ္ႏုိင္သမွ် တုိ႔လ႔ုိတန္းလန္း ျဖစ္ေနတဲ့လူတုိ႔ ကုိ႔ယုိ႔ကားယား ျဖစ္ေနတဲ့လူတုိ႔ အဆင္မေျပ ျဖစ္ေနတဲ့လူတုိ႔ကုိ ဆြဲေခၚတယ္။ ေနာက္ၿပီး နည္းနည္းျပဳစုတာတုိ႔ လုပ္ေပးခဲ့တယ္။

ေမး။ အစ္ကုိ ေဖ့စ္ဘုတ္မွာ တင္ထားတာ ေတြ႕ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္သိခ်င္တာက အစ္ကုိလက္ေပၚမွာ ေသဆုံးခဲ့တာေတြရွိရင္ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ေလာက္မ်ား ေတြ႕ၾကံဳခဲ့ရတာကုိ သိခ်င္ပါတယ္။

ေျဖ။ လူေတြက ကြၽန္ေတာ့္လက္ေပၚမွာ ေသတာမေသတာကုိေတာ့ မဆုံးျဖတ္တတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ တစ္ေယာက္ကေတာ့ ေရေသာက္ခ်င္တယ္ ေျပာတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကားလမ္းေပၚက ေရဘူးေတြ ပစ္ခ်ေပးတာယူၿပီး ေရတုိက္မယ္လုပ္တုန္း အဲဒီလူက ဇက္က်ဳိးက်သြားတယ္။ အဲဒီတစ္ေယာက္က မွတ္မွတ္ရရပါပဲ။ က်န္တာကေတာ့လဲ တခ်ဳိ႕ၾကေတာ့ မလႈပ္ရွားႏုိင္ေတာ့ဘူး။ အသက္ရွိလား။ မရွိလားဆုိတာကုိလည္း မၾကည့္ႏုိင္ဘူး။ တကယ္တမ္း ကြၽန္ေတာ္တုိ႔လည္း ရတဲ့အခ်ိန္ေလးမွာပဲ ညည္းညဴသံထြက္တဲ့လူနဲ႔ နည္းနည္းလုပ္ရွားႏုိင္တဲ့ လူေတြကုိပဲ ေရြးၿပီး ေနရာေရြ႕ေပးလုိက္တယ္။ သူတုိ႔ သက္ေတာင့္သက္သာေလးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးႏုိင္ခဲ့တာေလး တစ္ခုပါပဲ။

ေမး။ အစ္ကုိ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ရာသီဥတု အေျခအေနနဲ႔ ပတ္၀န္းက်င္အေျခအေနကုိ ဘယ္လုိအေနအထာမ်ဳိးးမွာ ျမင္ေတြ႕ရလည္းဆုိတာ သိခ်င္ပါတယ္။

ေျဖ။ ရာသီဥတုက မုိးေတာ္ေတာ္ရြာတယ္။ နာရီ၀က္ေလာက္နဲ႔ရြာၿပီး ေရေတာ္ေတာ္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ္ကားက ၄၀၊ ၅၀ ေလာက္နဲ႔ ေမာင္းေနရတဲ့ အခ်ိန္ပါ။ ဒီကားက နည္းနည္း အရွိန္မ်ားပုံရပါတယ္။ ေရွ႕ကုိ သဲသဲကြဲကြဲ မျမင္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ေမာင္းမိတယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္။

ေမး။ ကားက်သြားတဲ့ ပုံစံအေနအထားကုိ ဘယ္လုိမ်ဳိး ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရတာကုိ သိခ်င္ပါတယ္။

ေျဖ။ ကြၽန္ေတာ္ထင္တာ ကားက အၿမီးပုိင္းနဲ႔ က်တယ္လုိ႔ ထင္တယ္။ ကားအၿမီးပုိင္း ေစာင္းက်ၿပီး ႐ုိက္ခ်သလုိျဖစ္ေတာ့ လူေတြက လႊင့္စင္ကုန္တာပါ။ ေနာက္ဘက္တစ္ျခမ္းလုံး မွန္ေတြအကုန္ကြဲတယ္။ ေရွ႕ကမွန္ေတြက မကြဲဘူး။ ခြဲလုိ႔လည္းမရဘူး။ ကားက ေစာင္းလုိက္ေတာ့ ေရွ႕ျခမ္း၀င္ဖုိ႔ ခက္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔က မ၀င္လုိက္ႏုိင္ဘူး။ ကယ္ဆယ္ေရးအဖြဲ႕ လူေတြေရာက္မွ ေရွ႕ျခမ္းကလူေတြကုိ ဆြဲထုတ္ႏုိင္ခဲ့တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔က နည္းနည္းလုပ္ရွားႏုိင္တဲ့ လူေတြေလာက္ပဲ ဆြဲထုတ္ႏုိင္ခဲ့တယ္။ ကားက ေတာ္ေတာ္ေစာင္းေနေတာ့ အရမ္းမလုပ္ရဲတာလည္း ပါပါတယ္။ ကားေအာက္ထဲ ေရာက္တဲ့လူေလာက္ပဲ ဦးစားေပး လုပ္ခဲ့ၾကတာပါ။

ေမး။ အစ္ကုိ ေနာက္ပုိင္း သက္ဆုိင္ရာကလူေတြက ဘယ္အခ်ိန္ေလာက္မွာ ေရာက္လာၿပီး ဘယ္လုိဆက္ၿပီးေတာ့ ေတြ႕ရလဲဆုိတာ သိခ်င္ပါတယ္။

ေျဖ။ သိပ္မၾကာပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ၁၀ ေယာက္၀န္းက်င္ေလာက္ ရႊံ႕ေတြနဲ႔ေ၀းတဲ့ေနရာက ကယ္ထုတ္ၿပီး သက္ေတာင့္သက္သာ ျဖစ္မယ့္ေနရာ ကယ္လုိ႔ရမယ့္ေနရာ ခ်ၿပီးတာနဲ႔ ေရာက္လာတာပါ။ မိနစ္ ၂၀ ေတာင္ မၾကာဘူးလုိ႔ ထင္ပါတယ္။

ေမး။ အစ္ကုိကုိယ္တုိင္ သက္ဆုိင္ရာ ဘယ္အဖြဲ႕ေတြကုိ ဆက္သြယ္ခဲ့လည္းဆုိတာ သိခ်င္ပါတယ္။

ေျဖ။ အျမန္လမ္းရဲစခန္းကုိ ဆက္သြယ္တယ္။ ၁၉၉ ကုိဆက္တယ္။ ျဖဴးရဲစခန္းကုိ ဆက္တယ္။ ေနာက္ ကြၽန္ေတာ္အသိ ယာဥ္ထိန္းရဲမွဴးတစ္ေယာက္က က်န္တာ အကုန္လုိက္ခ်ိတ္ေပးပါတယ္။

ေမး။ ဒီျဖစ္စဥ္ကုိ မ်က္ျမင္ေတြ႕လုိက္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာ အစ္ကုိအေနနဲ႔ ခံစားမိတာေလးရွိရင္ ေျပာျပေပးပါဦး။

ေျဖ။ ခံစားမိတာကေတာ့ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတာပါပဲ။ စိတ္မေကာင္းျဖစ္တယ္ ဆုိတာလည္း ကုိယ္ခ်င္းစာမိတာပါ။ ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ေတြနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း ဘာမွမတတ္ႏုိင္ဘူးေပါ့ဗ်ာ။ ဆုိလုိတာက ခ်က္ခ်င္းႀကီး သက္သာေအာင္လည္း လုပ္ေပးလုိ႔မရ။ နည္းနည္းေလး ဖ႐ုိဖရဲ မျဖစ္ႏုိင္ေအာင္ လုပ္ေပးႏုိင္တာပါ။ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း ကယ္တင္ရွင္ေတာ့ မဟုတ္။ ခ်က္ခ်င္း သူတုိ႔ကုိ ထမ္းတင္ႏုိင္တာလည္း မလုပ္ႏုိင္။ ေဆး႐ုံပုိ႔ေပးတာတုိ႔လည္း မလုပ္ႏုိင္ေတာ့ နည္းနည္းယူက်ံဳးမရ ျဖစ္မိတာေပါ့။

ေမး။ အစ္ကုိ ဒီျဖစ္စဥ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး နည္းနည္းေျပာခ်င္တာတြရွိရင္ နည္းနည္းျဖည့္စြက္ၿပီး ေျပာေပးပါဦး။

ေျဖ။ အဲဒီလုိလည္း မရွိပါဘူး။ ျဖစ္သြားတယ္ဆုိရင္ေတာ့ မေကာင္းဘူးေပါ့။ ျဖစ္ၿပီးမွ ဟုိလူအျပစ္ပုံခ် ဒီလူအျပစ္ပုံခ်လုပ္တာလည္း မေကာင္းဘူးေပါ့ဗ်ာ။ ကီလုိ ၁၀၀ ေအာက္ေလး ထိန္းေမာင္းေနမယ္ဆုိရင္ ဒီလုိျပႆနာမ်ဳိးေတြ မျဖစ္ဘူးလုိ႔ ယူဆရတာေပါ့။ ေနာက္တစ္ခုက ကြၽန္ေတာ္အေတြ႕အၾကံဳအရ ေျပာရရင္ေတာ့ မေန႔ကလည္း လမ္းအထူးအဖြဲ႕ကုိ ေျပာထားပါတယ္။ အခက္အခဲကေတာ့ ရုတ္တရက္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ဒီဖုန္းနံပါတ္ႀကီးေတြက ဂဏန္းေပါင္း မနည္းဘူး။ အေရးေပၚ အေျခအေနမွာ အဲဒီေလာက္ႀကီး ဂဏန္းေတြႏွိပ္ေခၚရတာ အေျခအေန အဲဒီေလာက္ မေပးဘူးဗ်။ ေမွာင္ေမွာင္မည္းမည္းထဲမွာေလ။ ဆုိလုိတာက ေဟာ့လုိင္းေလး ထားသင့္တာေပါ့။ နံပါတ္ သုံးခုေလးခုေလာက္ ျဖစ္ျဖစ္။ အဲဒါႏွိပ္လုိက္တာနဲ႔ ဂဏန္းစဥ္းစားစရာ မလုိဘူး။ ငါးေလးလုံးေပးမလား။ သုံးေလးလုံးေပးမလား။ ဒါမ်ဳိးေပးလုိက္လုိ႔ရွိရင္ တစ္ခါတည္း နီးစပ္ရာရဲစခန္းကုိ အေၾကာင္းၾကားၿပီးသား ျဖစ္မယ္ဆုိရင္ အေကာင္းဆုံး ျဖစ္မယ္ထင္တယ္။ လုပ္ရတာလဲ မခက္ဘူးလုိ႔ ထင္ပါတယ္။

ရာဇာမင္းခရီးသည္တင္ အျမန္ယာဥ္ တိမ္းေမွာက္မႈတြင္ ပထမဆံုး ကူညီခ့ဲသူ ကိုစိုးမင္းလြင္၏ Facebook စာမ်က္ႏွာ၌ ေဖာ္ျပထားမႈတစ္ခု

Aye Chan Mon# Credit To : Eleven Media Group
မိတ္ေဆြဒီလင္႔ https://www.facebook.com/excellencemediaကလစ္ေလးတခ်က္ႏွိပ္လိုက္ရုံျဖင္႔ သတင္းအစုံကို ဖတ္ရမွာပါ ႏိုပ္ဘို႔မေမ႔နဲ႔ေနာ္
3

Post a Comment

 
Top