0

Created on Monday, 09 December 2013 21:25


ေက်ာက္စိမ္းထြက္ရွိရာ ကခ်င္ျပည္နယ္ ဖားကန္႔ၿမိဳ႕သို႔သြားရာ မိုးေကာင္း(ပါဟုတ္)-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းခင္းရန္ က်ပ္သန္းေပါင္း ၃၆၀၀ ကို ဖားကန္႔ေဒသရွိ ကုမၸဏီလုပ္ကြက္မ်ားမွ လုပ္ကြက္တစ္ကြက္လွ်င္ ပထမအဆင့္အေနျဖင့္ က်ပ္ ၃၃ သိန္း ထည့္၀င္ၾကရန္ ဒီဇင္ဘာ ၇ ရက္က ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕ ၿမိဳ႕ေတာ္ခန္းမ၌ က်င္းပသည့္ ေက်ာက္မ်က္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုပြဲတြင္ ျပည္နယ္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ႏွင့္ တက္ေရာက္သူ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ဆံုးျဖတ္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ဖားကန္႔ေဒသတြင္ တစ္ဧကပတ္လည္ လုပ္ကြက္ေပါင္း ၁၅၀၀၀ ေက်ာ္ရွိၿပီး ကုမၸဏီေပါင္း ၅၈၀ ေက်ာ္ လုပ္ကိုင္ေနၾကသည္။လမ္းပိုင္းတည္ေဆာက္ရန္အတြက္ လုပ္ကြက္တစ္ခုကို က်ပ္သိန္းတစ္ရာ ပွ်မ္းမွ်သတ္မွတ္ျပီး ပထမဆံုးအေနျဖင့္ က်ပ္ ၃၃ သိန္းကို ဇန္န၀ါရီ ၁၅ ရက္တြင္ ေနာက္ဆံုေပးသြင္းရန္ အတည္ျပဳခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ကခ်င္ျပည္နယ္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးလဂြၽန္ငန္ဆိုင္းက" ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတနဲ႔ ေတြ႕ဆံုတဲ့အခါ ကခ်င္ျပည္နယ္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္အေနနဲ႔ အခ်က္ႏွစ္ခ်က္ တင္ျပေတာင္းခံခဲ့ပါတယ္။ ပထမအခ်က္က လွ်ပ္စစ္ဓါတ္အား တစ္ယူနစ္ေစ်းႏႈန္းဟာ ဖားကန္႔ၿမိဳ႕က အႀကီးဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တစ္ယူနစ္ကို တစ္ေထာင္က်ပ္ ေပးေနရတာ ၆ ႏွစ္၀န္းက်င္ရွိၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကာမိုင္းၿမိဳ႕ကို ၃၃ ေကဗြီဓာတ္အားလိုင္းအားနဲ႔ ၆၆ ေကဗြီ ဓာတ္အားလိုင္းေတြဆြဲဖို႔ တင္ျပခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္က တစ္ႏိုင္ငံလံုး လာေရာက္မီွခိုရွာစားေနတဲ့ ဖားကန္႔ေဒသလမ္းပိုင္းကို ေဆာင္ရြက္ဖို႔ တင္ျပခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ႏိုင္ငံေတာ္ဘတ္ဂ်က္ မလံုေလာက္တဲ့အတြက္ ေက်ာက္စိမ္းလုပ္ငန္းရွင္ေတြနဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ဖို႔ တင္ျပခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏိုင္ငံေတာ္မွာ ဘတ္ဂ်က္ရွိရင္ေတာ့ ျပည္နယ္အစိုးရအေနနဲ႔ ေခါင္းခံစရာမလိုပါဘူး။ ေငြရတာနဲ႔ အေကာင္အထည္ ေဖာ္သြားမွာပါ။ ႏိုင္ငံေတာ္က ဘတ္ဂ်က္ခ်ေပးတာက ျပင္ဖို႔အတြက္ပဲ ရွိပါတယ္။ လမ္းအရမ္းေကာင္းေအာင္ လုပ္ဖို႔အတြက္ အခုလိုေဆြးေႏြးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံသား ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ဖားကန္႔မေရာက္ဖူးတဲ့သူ မရွိသေလာက္ပါ။ ဒီလမ္းလုပ္ငန္းဟာ ဆင္းရဲမြဲေတမႈ ေလွ်ာ့ခ်ေရး က႑အေနနဲ႔လည္းပါမွာ ျဖစ္ပါတယ္"ဟု ေျပာၾကားသည္။

လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအေနျဖင့္ ေငြပမာဏကို စိစစ္ရန္၊ ေက်ာက္စိမ္းလုပ္ကြက္မ်ား လ်င္ျမန္စြာ ျပန္လည္တူးေဖၚႏိုင္ရန္၊ လမ္းတံတားမ်ား ေရရွည္ခံႏုိင္ေရးအတြက္ မည္သည့္ လမ္းခင္းနည္းစနစ္ကို အသံုးျပဳရန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ကခ်င္ျပည္နယ္ ဖားကန္႔ေဒသသို႔ သြားရန္ လမ္းႏွစ္သြယ္ရွိၿပီး မိုးၫွင္း-ဟိုပင္-အင္းေတာ္ႀကီး-ေ၀ခါ-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းမွာ မိုးရာသီတြင္ အသံုးျပဳ၍မရဘဲ ေဆာင္းရာသီေႏွာင္းပိုင္းႏွင့္ ေႏြဦးရာသီတြင္သာ အသံုးျပဳႏိုင္သည္။
ရာသီမေရြး အသံုးျပဳေနေသာ ျမစ္ႀကီးနား-မိုးေကာင္း-ကာမိုင္း-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းမွာလည္း ယခုအခ်ိန္တြင္ ဆိုး၀ါးစြာ ပ်က္စီးေနမႈေၾကာင့္ အခက္အခဲ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ေျပာၾကားသည္။ ယခုႏွစ္တြင္ ဖားကန္႔ေဒသ၌ ေဒသခံ အိမ္ေထာင္စုေပါင္း ၄၄၂၆၀ ဦးရွိၿပီး ေရႊ႕ေျပာင္းလုပ္သားေပါင္း ၁၃၁၃၀၈ ဦးရွိေၾကာင္း လူဦးေရအားလံုး၏ ၈၅ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ ေက်ာက္စိမ္းလုပ္ငန္းေပၚတြင္ မီွခိုေနေၾကာင္း အစိုးရ စာရင္းဇယားမ်ားအရ သိရသည္။

မိုးေကာင္း (ပါဟုတ္)-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းတစ္ေနရာအား ၿပီးခဲ့ေသာမိုးရာသီအတြင္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု - ထြန္းလင္းေအာင္)

ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To > Eleven Media Group< Thankhttps://www.facebook.com/excellencemedia
3

Post a Comment

 
Top