0

ဆူးငွက္| November 9, 2013 |

မႏၱေလးေတာင္ေပၚမွ ျမင္ရသည့္ မႏၱေလးၿမိဳ႕ ျမင္ကြင္း (ဓာတ္ပံု – ေအးခ်မ္းေျမ့ / ဧရာဝတီ)

ေခါင္းရင္းမွာ မာလာကာပင္ရွိတယ္၊ ဗုဒၶံသရဏံပင္ေတြလည္း ရွိတယ္။ ေရကန္ေဟာင္းႀကီး ေနရာမို႔ ေရစပ္စပ္မွာ ကန္စြန္းခင္း ကေလး ရွိေသးရဲ႕။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီ အခင္းအက်င္းေလးက ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ တျပန္႔တေျပာ ကြင္းျပင္ႀကီးလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာရွိမွာလဲ၊ အလြန္ဆံုးရွိမွ ဆယ့္ေလးငါးေပ အက်ယ္ထဲမွာပဲေပါ့။ ဒါေပမယ့္ သံဆန္ခါတပ္ ျပတင္းေပါက္ ကေလးက ျမင္ရတဲ့ ဒီျမင္ကြင္းကေလးကို အခုထိ စြဲလမ္းေနဆဲပါ။ ငယ္ငယ္ကတည္းက ဒဂုန္တာရာ့စာေတြကို ႏွစ္သက္ မိေနေတာ့ အဲဒီျပတင္းေပါက္ေလးမွာ ခန္းဆီး အျပာေလးတပ္ထားတယ္။ ျပတင္းေပါက္ေလး ေဘးမွာ စားပြဲေသးေသးေလး၊ ဘီ႐ိုအိုေလး တလံုးနဲ႔ ခုတင္ေလးၾကား စားပြဲေလးေပါ့။ စားပြဲေလးထိပ္က စင္ေလးေပၚရယ္၊ ဘီ႐ိုေလးေပၚရယ္မွာ စာအုပ္ေတြ အထပ္ တင္ထားတာပါ။ စားပြဲေလး ထိပ္က စင္ေလးေပၚမွာ စာအုပ္ေတြအျပင္ ပလာစတာအျဖဴနဲ႔ ထုတားတဲ့ ဗီးနပ္စ္႐ုပ္ ေလးလည္း ရွိတယ္။ မႏၱေလးမွာ ဘီလမ္းေထာင့္က ကုန္တိုက္ စဖြင့္တဲ့ေန႔က အမွတ္တရ ဝယ္ခဲ့တဲ့ အ႐ုပ္ကေလး။

မနက္ေစာေစာဆို ေခါင္းရင္း မာလကာပင္ေပၚမွာ စာကေလးေတြ က်လိက်လိအသံ ညံလို႔။ မိုးရက္တခ်ိဳ႕မွာေတာ့ မာလာကာပင္ေပါက္၊ ကန္စြန္းခင္း ေရစပ္မွာ အံုးအင္၊ အံုးအင္ ဖားသံေတြလည္း ၾကားရရဲ႕။

အဲဒီလို ေနရာမ်ိဳးေလးကို ေမြးသည္မွ အိမ္ေထာင္က်စ အသက္အစိတ္ေလာက္အထိ ေနခဲ့ဖူးပါတယ္။ အဲဒီ ေနရာေလးကို စြန္႔ခြါခဲ့တာ အခုဆို ႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ အိပ္မက္မက္တိုင္း “ကိုယ့္အိမ္” ဆိုရင္ အဲဒီေနရာေလးကိုပဲ စြဲစြဲၿမဲၿမဲ မက္ေနေတာ့တယ္။

ျပတင္းေပါက္ေလး … ခန္းဆီးျပာေလး … ကန္စြန္းခင္းေလး … မာလကာပင္ေလး …

အိက္မက္ထဲမွာ အဲဒီေနရာေလး ျပန္ျပန္ျမင္ရ၊ ေတြ႕ရတိုင္း လိႈက္ခနဲ၊ နင့္ခနဲ႔ ေဝဒနာခံစားရတာလည္း အခုထက္တိုင္ …။ဒါဟာ အိမ္လြမ္းစိတ္ ေခၚေလမလား မသိ။ ဒါျဖင့္ အခုေနတာေရာ “အိမ္” မဟုတ္ဘူးလား။

ဘာပဲေျပာေျပာ လူတိုင္းလူတိုင္းဟာ ငယ္ဘဝ၊ ငယ္ဇာတိကိုေတာ့ လြမ္းၾက၊ တသၾက၊ ႏွစ္သက္ၾကသူခ်ည္း ေနမွာပါ။ ဘယ္လိုဘဝမ်ိဳး ေရာက္ေရာက္ေပါ့။ အခု လက္ရွိဘဝက ငယ္ဘဝနဲ႔ ဘာမွမဆိုင္၊ ၁၈၀ ဒီဂရီေျပာင္းလဲ တိုးတက္ခ်င္ တိုးတက္ေနမယ္။ သို႔မဟုတ္ ဆုတ္ယုတ္ခ်င္ ဆုတ္ယုတ္ေနမယ္ သိပ္ၿပီးမထူးျခား၊ မကြဲျပား တာမ်ိဳးလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ ဘာပဲေျပာေျပာ ေျပာင္းလဲမႈတခုခု ရွိမွာေတာ့ ေသခ်ာတယ္။

တခါတရံ အိပ္ရာက ဖ်တ္ခနဲ လန္႔အႏိုး ကိုယ္အိပ္ေနတဲ့ အိပ္ရာကလည္း ငယ္ငယ္ကအိပ္ရာပဲလို႔ ေဝေဝ၀ါးဝါး မွတ္ထင္ မိေအာင္ထိ အိမ္လြမ္းစိတ္ေလးေတြ ရွိတတ္ပါတယ္။

ဒီလိုပါပဲေလ …။

မႏၱေလးမွာေမြး၊ မႏၱေလးမွာ ႀကီးရေလေတာ့ ငယ္ငယ္တုန္းက မႏၱေလးကိုလည္း လြမ္းတာပါပဲ။ နန္းေတာ္ေရွ႕ နဒီ ေျမာင္းထဲက ၾကာပြင့္ေတြ၊ ၾကာဖတ္ေတြ၊ ကြ်ဲေခါင္းသီး ခူးတဲ့ စည္ပိုင္းျပတ္ ေလွကေလးေတြ …။ ၿပီးေတာ့ ေအာင္ပင္ လယ္ကန္ေပါင္႐ိုး၊ ရန္ကင္းေတာင္၊ ပုဏၰားကုန္းရြာ၊ မိုင္ကုန္းရြာ၊ ၁၀ ေပ လက္တံေျမာင္း၊ မင္းဂံ ဘုတ္၊ ၿပီးေတာ့ ေရႊျပည္စိုး။

“ေရႊျပည္စိုး” ကို က်ေနာ္စၿပီး သိတာက သူငယ္ခ်င္း ေက်ာ္ေရႊဆီကပါ။ အဲဒီတုန္းက ခုႏွစ္တန္းေက်ာင္းသား …။ က်ေနာ္တို႔ ေနတဲ့ေက်ာင္းက မႏၱေလး အေနာက္ျပင္ပြဲကုန္းမွာ ရွိတဲ့ “လွသိပၸံ” တျဖစ္လည္း အမွတ္ ၂၁ အထကပါ။ အဲဒီေက်ာင္းမွာ ရွစ္တန္းအထိ ေနခဲ့ၿပီးမွ အမွတ္ ၁ ေက်ာင္းကို ေျပာင္းခဲ့ပါတယ္။ ခုနစ္တန္းမွာ ေက်ာ္ေရႊဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းရွိတယ္။ သူက ပိုက္က်ံဳး၊ ဖို႔ကုန္းအရပ္သား၊ ဒါေပမယ့္ သူ႔အရပ္ကို “ဖို႔ကုန္း” လို႔ေခၚရင္ မႀကိဳက္ဘူး။ ဘီအိုစီကြက္သစ္တဲ့။ ေက်ာ္ေရႊက သဘင္မႈမွာ အေတာ္ဝါသနာ ထံုတဲ့သူလို႔ ေျပာရပါမယ္။ ေရႊမန္းေက်ာ္ေအာင္ရဲ႕ ေမဓာဝီတို႔၊ ၿမိဳ႕ေတာ္ဝင္းၿမိဳင္ရဲ႕ “ကြမ္းေဆာ္” စတဲ့ ဇာတ္ထုပ္ေတြဆိုရင္ အလြတ္ရတယ္။ သူတို႔အရပ္ကလည္း ခၽြတ္ဆို ဇာတ္ငွား၊ အၿငိမ့္ငွားၿပီး ပြဲခံေနက် မဟုတ္လား။

ၿပီးေတာ့ ဓာတ္ျပား ဇာတ္ထုပ္ေတြလည္း ေတာ္ေတာ္ရတယ္။ စိုးမိုးေမတၲာဆို အပိုင္ေပါ့။ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္လမ္းထဲက “ကိုယ္ရယ္၊ မင္းရယ္၊ ပိေတာက္ရယ္” အေၾကာင္းမ်ားေျပာရင္ ဘယ္အခ်ိန္ေျပာေျပာ မေမာဘူး။

တရက္ေတာ့ သူက သီခ်င္းတပုဒ္ကို အက်အန ဆိုေနတယ္။ ၾကားဖူးေနက် သီခ်င္းမဟုတ္ဘူး။ ႐ႊံ႕ေတြလည္း ပါတယ္၊ ပုတီးေတြလည္း ပါတယ္၊ ေဒၚလာျပားလည္း ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ နားထဲမွာ စြဲေနတာက “အာ … ဝွာ  … ဝွာ … ဝွာ … ဝွာ …” ဆိုတဲ့ အဆြဲပိုဒ္ေလးပါ။

ေက်ာ္ေရႊကလည္း အဲဒီအပိုဒ္ကို ခံတြင္းေတြ႕ေတာ့ သခ်ၤာတြက္ရင္းလည္း “အာ … ဝွာ … ဝွာ … ”၊ ျမန္မာစာေရးလည္း “အာ … ဝွာ … ဝွာ … ”၊ “အာ … ဝွာ … ဝွာ … ” လိုက္တာ ေဘးနားက က်ေနာ္တို႔ေတာင္ ၾကာေတာ့ သီခ်င္းေလး ညည္းမိရင္ “ျမနဲ႔ေမာင္နဲ႔ အခုမွေတြ႕တာ၊ လူပါး အား … ဟား … ဟား မဝခင္တုန္းက ေျပာျပေတာ့ ရယ္စရာပါ အာ … ဝွာ … ဝွာ …” နဲ႔ ျဖစ္ကုန္ပါေရာ။

ေက်ာ္ေရႊက တကယ့္ အၿငိမ့္မင္းသမီးေလ ေပါက္နဲ႔တူတာကိုး။ “လူပါး အာဟားဟား” ဆိုၿပီး “လူပါးမဝ” ကို ႐ိုး႐ိုးမဝဘူး။ ေနာက္ေတာ့ ကိုယ္က “အာ ဝွာ ဝွာ” သာ လုပ္ေနရတယ္၊ ဘာမွမသိေတာ့ ေမးေနရတာေပါ့။ ဒီေတာ့မွ ေက်ာ္ေရႊက မင္းသမီး ေရႊမန္းသူ ျမင့္ျမင့္သန္းက အဲဒီသီခ်င္းဆိုၿပီး ကတာ သိပ္ေကာင္းတဲ့ အေၾကာင္း၊ ျမင့္ျမင့္သန္းဆိုတာ သစ္လြင္ အၿငိမ့္က ေခါင္းေဆာင္ မင္းသမီး ျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း ႐ႊန္း႐ႊန္းေဝေအာင္ ေျပာျပေတာ့တာေပါ့။ ေနာက္ေတာ့ ဘုရားပြဲ၊ ကထိန္ပြဲေတြမွာ သစ္လြင္ အၿငိမ့္ဆိုရင္ ေအာ္ပရာေတြ ၿပီးေတာင္ မျပန္ႏိုင္ဘဲ ျမင့္ျမင့္သန္းရဲ႕ “အာ ဝွာ ဝွာ ဝွာ” ကို ေစာင့္ နားေထာင္ ယူရတဲ့ အထိ။

ေလဘာတီ မျမရင္ကိုေတာ့ မမီလိုက္လို႔ ဘယ္ေလာက္ ေကာင္းတယ္ဆိုတာ မေျပာႏိုင္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ျမင့္ျမင့္သန္းဆိုလို႔ “ေရႊျပည္စိုး” သီခ်င္းကို အရသာသိ ေက်ာ္ေရႊေၾကာင့္ သီခ်င္းစာသားေတြ ရလာေတာ့ က်ံဳးေဘး စက္ဘီးပတ္စီးရင္း “ေရႊျပည္စိုး” သီခ်င္းဆိုရတာ သိပ္ေကာင္း။ ရန္ကင္းေတာင္ စက္ဘီးနဲ႔ သြားတိုင္း ကန္လယ္ေရာက္ရင္ ေရႊျပည္စိုးသီခ်င္း ဟစ္ရတာ အရသာရွိ။ ႀကံထားပါေသးတယ္။ ရည္းစားမ်ား ရွိလို႔ ေအာင္ပင္လယ္ ကန္ေဘာင္႐ိုးမွာ ခ်ိန္းေတြ႕ရင္ ရည္စားကို “အာ ဝွာ ဝွာ” ဆိုျပဦးမယ္လို႔ …။ ဒါေပမယ့္ ဒီကေန႔အထိ ျဖစ္မလာေသးပါဘူး။

တကယ္ေတာ့ နန္းေတာ္ေရွ႕ ဆရာတင္ သီခ်င္းေတြက အသြား သိပ္ေကာင္းတာကိုး။ စာသားေတြကလည္း မွတ္မိလြယ္၊ ဆိုလို႔လြယ္၊ လူထဲက စကားလံုးေတြ …။

ၿပီးေတာ့ ဖြဲ႕ထားတာက မႏၱေလး ပတ္ဝန္းက်င္က ျမင္ကြင္းေတြ၊ စ႐ိုက္ေတြ …။ “ေရႊ ျပည္စိုး” သီခ်င္းသြား စိတ္ပါလက္ပါ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ဆိုလိုက္ရရင္ ရင္ထဲေပါ့ၿပီး လန္းသြား တက္ႂကြသြားတာကလား …။

တကၠသိုလ္က ဘြဲ႕ေလးတခုရၿပီး အလုပ္မရွိ အကိုင္မရွိ ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ေစာေစာက ဖို႔ကုန္းသား ေက်ာ္ေရႊနဲ႔ပဲ အလုပ္မရွိ အလုပ္ရွာ၊ မနက္တိုင္း မႏၱေလးေတာင္ေပၚ တက္ၾကၿပီး ဆုေတာင္းျပည့္ ရင္ျပင္က ေလတဝူးဝူးမွာ ရန္ကင္း ေတာင္ဘက္ ေမွ်ာ္ရင္း “ေရႊျပည္စိုး” ကို ေန႔တိုင္း ဆိုျဖစ္တယ္။

ေနာက္ အလုပ္ထဲေရာက္၊ ေအာင္ပင္လယ္ လယ္ကြင္းစပ္၊ ရန္ကင္းေတာင္ေျခက သင္တန္းေက်ာင္း တေက်ာင္းမွာ ေဆာင္းဦးေပါက္ ခိုၾကရၿပီး သင္တန္းအဆင္း ကပြဲေလး လုပ္ေတာ့ ဇာတ္ဆရာ က်ေနာ္က မင္းသမီးကို “ေရႊျပည္စိုး” ဆိုေစ၊ ကေစခဲ့တယ္။ က်ေနာ္လိုခ်င္တဲ့  “အာ … ဝွာ … ဝွာ …” ကို က်ေနာ့္ ေရႊမင္းသမီးက ထပ္ခ်ပ္မကြာဆိုႏိုင္၊ ကႏိုင္လို႔ ဝမ္းသာပီတိ ျဖစ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။

ဪ “ေရႊျပည္စိုး” ကား လြမ္းပိုဖြယ္ရာ “ေရႊျပည္စိုး”။

တေလာက စာ႐ြက္ေဟာင္းေလး တ႐ြက္ကို အလုပ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အမွတ္မထင္ ေတြ႔ရပါတယ္။ ပိုးဟပ္နံ႔၊ ဝါက်င့္က်င့္ စာ႐ြက္နဲ႔ ခဲစာလံုး ထူထူ႐ိုက္ခ်က္ေတြ ေတြ႕ရင္ စူးစမ္းခ်င္စိတ္ အက်င့္ပါေနပါၿပီ။ က်န္တဲ့ ေနရာေလးက ခဲစာလံုးေတြ ဖတ္ၾကည့္ေတာ့ ေရႊျပည္စိုးသီခ်င္း စာသားေလးပါလား …။

ဒါနဲ႔ ကိုယ္ရတဲ့ “ေရႊျပည္စိုး” သီခ်င္းေလးကို ပါးစပ္ထဲထည့္ၿပီး စာသားကိုဖတ္ၾကည့္ေတာ့  လား … လား အေတာ္ လြဲေနတာေတြ႕ပါလား …။ ကိုယ္ ရထားတဲ့ စာသားေတြက အလြဲေတြ၊ အေဖာင္း အပြေတြ၊ အဓိပၸာယ္မဲ့ေတြ။

မူရင္းစာသားက အဓိပၸာယ္လည္းရွိ၊ ပိုၿပီးလည္းလွ၊ ပိုၿပီးလည္း က်စ္လစ္ပါလား။

သာစည္နယ္ ေရႊဖလားကန္က “ဆိုင္းၿငိမ့္” ေတာမင္းသမီးေလး မျမရင္ …။ သဘင့္ တကၠသိုလ္ မႏၱေလး ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီး ေရာက္လာၿပီး နံပါတ္ဝမ္းတစ္၊ ဂဏန္းတစ္ ျဖစ္လာတယ္။ မင္းပြဲ၊ စိုးပြဲ၊ သူေဌးပြဲေတြမွာ ဟိုးဟိုးေက်ာ္ကာ မင္းေတြ၊ စိုးေတြ၊ သူေဌးေတြ ဝိုင္းဝိုင္း လည္လာၿပီးသကာလ ေရႊဆို ေရႊ၊ ေငြဆို ေငြ ဖူးၫႊတ္ေနေအာင္ ဆင္ႏိုင္တဲ့ ေရႊမင္းသမီး မျမရင္ ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ မျမရင္ရဲ႕ “အိမ္လြမ္းစိတ္” ေလးကို နန္းေတာ္ေရွ႕ ဆရာတင္က စာနာၿပီး ေရးဖြဲ႕လိုက္တဲ့ သီခ်င္းပါကလား။ လူ႔ စ႐ိုက္၊ လူ႔မေနာနဲ႔ ျမန္မာ့ဓေလ့၊ ျမန္မာ့စိတ္ထားကို အလြယ္ဆံုး အ႐ိုးဆံုး စကားလံုးေတြနဲ႔ ဖြဲ႕ထားတဲ့ သီခ်င္းေပပ။

“ျမနဲ႔ေမာင္နဲ႔ အခုမွေတြ႕တာ၊ လူပါးမဝခင္ တုန္းက … ေျပာျပေတာ့ ရယ္စရာပါ။ ထဘီကေလး တိုတိုဝတ္ကာ က်မ ငယ္စဥ္အခါ၊ လူထဲ မဝင္ေသး … ေတာ့ အလွျပင္ ဆင္ခ်ာ၊ မယ့္ရင္ ကုန္ကုန္ေျပာမယ္၊ ေတာသက္သက္မို႔ ဘယက္ဒြာရရာ၊ ႐ႊံ႕ေတြ ကပ္စီကပ္စီ၊ ပုတီးလုပ္ကာ ဆြဲရပါတယ္ အုန္းမႈတ္ပဲ့ကို ရွာရွာ၊ ဒိုလာျပားႀကီး ဆယ့္ငါးျပားေလာက္ ဆြဲ … ရတာ၊ ကိုကိုတို႔က ေျမႇာက္စားေပမယ့္ ဟိုတုန္းကလို မေပ်ာ္ပါ၊ ေမာင္ေမာင္တို႔က ေျမႇာက္စားေပမယ့္ အရင္တုန္းကေလာက္ မေပ်ာ္ပါ … က်မတို႔ရြာကို ပို႔ပါ ပို႔ပါ … လြမ္းတဲ့သူနဲ႔ ေတြ႔႐ံုကေလးပါ၊ တေယာ ဘယ္လိုေတာေတာ၊ အဆန္း ဘယ္လိုေပါေပါ၊ နားဝင္ ခ်ိဳေအာင္ ဘယ္လိုေျပာေျပာ … သေဘာမက်ႏိုင္ဘူး  အစ္ကို (ေရႊျပည္ စိုး)၃ လြမ္းပိုဖြယ္ရာ ခရာ သံစံုက်ဴးေၾကာ့ … ဉာဏ္ဟုန္၊ နန္းဘံုစႀကၤာ … ပန္းညိဳ၊ ပန္းနီ၊ ပန္းဝါ ဪ … ေၾသာ္ … ေပါတဲ့ ေနရာ … ေတာကြဲ ေဟမဝါ (ေရႊျပည္စိုး)၃ လြမ္းပို ဖြယ္ရာ …။

အခုလို ၿမိဳ႕ႀကီးသူ မျမရင္ မျဖစ္ေသးခင္၊ ေတာသူ မျမရင္ဘဝက လူပါး မဝေသးတာေတြ အခုေနမ်ား ျပန္ေျပာရရင္ ရယ္စရာပါ တဲ့။ ထဘီေလး တိုတိုဝတ္ၿပီး လူထဲမဝင္ေသးေတာ့ “အလွျပင္ဆင္ခ်ာ” ပါသတဲ့။ “ခ်ာ”ဆိုတဲ့ စကားလံုး သံုးပံု ထိေရာက္ လွပါတယ္။

ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ဆြဲစရာ ဆင္စရာ ဘယက္ဒြါရရာ မရွိေတာ့ အုန္းမႈတ္ခြက္အပဲ့ “အုန္းမႈတ္ပဲ့” ကိုရွာၿပီး အဲဒီ အုန္းမႈတ္ပဲ့ေတြ ဆယ့္ငါးျပားေလာက္ “ဒိုလာ” ျပားႀကီးေတြ လုပ္ဆြဲရဆိုတယ္။ အခုေခတ္ အေခၚ “ေဒၚလာ” က်ပ္ျပားေတြကို “ဒိုလာ” ျပားလို႔ ေခၚၾကဟန္ တူရဲ႕။ စာေရးဆရာ မၿငိမ္း (ေရႊလီ) ရဲ႕ အစ္မ မမပြားကေတာ့ တရက္မွာ က်ေနာ့္ကို ေရႊထည္ပစၥည္း တခု ျပပါတယ္။ သူတို႔ဘိုးဘြားအေမြအႏွစ္ ဆြဲျပား တခုတဲ့။ ေရႊဆြဲျပားပါ။ “ဒိုရာ” ျပားလို႔ေခၚပါသတဲ့။ 1 DOYA လို႔ ေရးထားပါတယ္။ အေရွ႕အလယ္ပိုင္း ေဒသက ထုတ္လုပ္ပံု ရပါတယ္။ အာရဗီ စာသားနဲ႔ တူတဲ့ စာေတြလည္း ပါရဲ႕။ အညႇာေလးနဲ႔ ဆြဲျပားအျဖစ္ ငယ္ငယ္က ဆြဲခဲ့ၾကရပါသတဲ့။ အဲဒီလို “ဒိုရာ” ျပားေတြ အရင္က က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ဆြဲခဲ့ၾကလို႔ “ဒိုရာ” ျပား မတတ္ႏိုင္တဲ့ ေတာသူ မျမရင္ေလး အုန္းမႈတ္ပဲ့ေလးေတြ ခြာၿပီး ဆြဲခဲ့ေလသလား မသိ။

အခု မႏၱေလး ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္သူ လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ ဟိုးဟိုးေက်ာ္ မျမရင္ . . . ။ မေပ်ာ္ပါဘူးတဲ့၊ ငယ္ငယ္တုန္းက ေရႊဖလား ကန္သူ မျမရင္။ မင္းေတြ၊ စိုးေတြ၊ ကုန္သည္ သူေဌးေတြ၊ ပညာတတ္ ႀကီးေတြၾကား မေပ်ာ္တဲ့ မျမရင္၊ ရြာက လြမ္းတဲ့သူဆီ ျပန္ပို႔ေပးပါလို႔ သနားစဖြယ္ ပူဆာေနတဲ့ မျမရင္ရဲ႕ “ေရႊျပည္စိုး” သီခ်င္းေလးပါ။

ဒါဟာ မျမရင္ရဲ႕ အိမ္လြမ္းစိတ္ေပပဲပ၊ နန္းေတာ္ေရွ႕ဆရာတင္ရဲ႕ အိမ္လြမ္းစိတ္ ေပပဲပ။

က်ေနာ္တို႔လည္း ငယ္ဘဝ လြမ္းစိတ္ေလးေတြ ေပၚလာတိုင္း “ေရႊျပည္စိုး” သီခ်င္းေလး ဆိုညည္းမိတယ္။

“ဟိုတုန္းကလို မေပ်ာ္ပါ၊ အရင္ကေလာက္ မေပ်ာ္ပါ”

ႀကီးေလးလွတဲ့ မိသားစုတာဝန္၊ လူမႈေရး တာဝန္ေတြ တရက္ထက္တရက္ တိုးလို႔တိုးလို႔ ပိုပိုလာေလတိုင္း “အိမ္လြမ္းစိတ္” ေလးေတြ တိုးလို႔ တိုးလို႔ လာေလဦးမွာပါ။

အဲဒီလို အခါတိုင္းမွာ ေရႊျပည္စိုးသီခ်င္းေလးကိုပဲ ထပ္ကာ ထပ္ကာ ဆိုညည္း ေနမိေတာ့တယ္။

ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To >ဧရာ၀တီ<Thanks
https://www.facebook.com/excellencemedia

Post a Comment

 
Top