သီလ၀ါဆိပ္ကမ္း တိုးခ်ဲ႕ေျမေနရာမ်ားအတြက္ ေျမယာေထာက္ပံ့ေၾကးေပးရန္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ညိႇႏိႈင္းသြားမည္ျဖစ္ၿပီး ေျပလည္မႈ မရပါက တရားဥပေဒေၾကာင္း အရသာ ေျဖရွင္းသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
သီလ၀ါဆိပ္ကမ္း တိုးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ သီလ၀ါေဒသရွိ ေျမကြက္အမွတ္ ၂၅၊ ၂၆ ႏွင့္ ၃၀ ရွိ လယ္ယာေျမမ်ားအား ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ေျမယာေထာက္ပံ့ေၾကးေပးရန္ ေဒသခံမ်ားႏွင့္ ညိႇႏႈိင္းေနျခင္း ျဖစ္သည္။
"ကြၽန္ေတာ္တို႔ အေနနဲ႔ ေလ်ာ္ေၾကးေပးတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ေျပာင္းေရႊ႕ေပးရမယ့္ ေဒသခံေတြကို နစ္နာေၾကးအေနနဲ႔ ေျမယာေထာက္ပံ့ေၾကး ေပးမွာပါ။ ဒီေျမေတြ အကုန္လံုးက လန ၃၉ က်ၿပီးသား ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ညိႇႏိႈင္းမႈေတြလုပ္ၿပီး ေျဖရွင္းပါမယ္။ ဒါမွမရရင္ေတာ့ တရားဥပေဒ နည္းလမ္းအတိုင္းပဲ ေျဖရွင္းသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးခ်ဳိသန္းေမာင္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
သီလ၀ါေဒသတြင္ ဆိပ္ကမ္းမ်ား တည္ေဆာက္ရန္ ေျမကြက္တစ္ကြက္လွ်င္ မ်က္ႏွာစာအလ်ား မီတာ ၂၀၀၊ ကုန္းတြင္းဘက္သို႔ ကီလိုမီတာ ၇၅၀ (အက်ယ္ ၃၇ ဒသမ ၀၆ ဧက)ရွိ ေျမကြက္ ၃၇ ကြက္ကို တိုးခ်ဲ႕ေဖာ္ထုတ္ခဲ့သည္။
အဆိုပါ ေျမကြက္မ်ားမွာ ၂၀၀၀ ျပည့္ႏွစ္၊ ဧၿပီလတြင္ ၁၉၅၃ ခုႏွစ္၊ လယ္ယာေျမ ႏိုင္ငံပိုင္ ျပဳလုပ္ေရး အက္ဥပေဒ ၃၉ အရ သီလ၀ါဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ရန္ လုပ္ငန္းေျမအျဖစ္ အသံုးျပဳရန္ ႏိုင္ငံေတာ္မွ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္အား ခြင့္ျပဳထားၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ အေနျဖင့္ သီလ၀ါေဒသ ဆိပ္ကမ္းနယ္ေျမမ်ားမွ ဖယ္ရွားေပးရမည့္ ေဒသခံမ်ားအား ေျမယာေထာက္ပံ့ေၾကး ေပးမည္ဆိုျခင္းအေပၚ ေဒသခံမ်ားက လက္ခံႏိုင္ျခင္း မရွိေၾကာင္း သိရသည္။
သီလ၀ါဆိပ္ကမ္း တိုးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ရန္ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ အေနျဖင့္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ အိုဒီေအေခ်းေငြ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၂၀၅ သန္းအား ရရွိထားၿပီး၊ ၂၀၁၄ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းတြင္ ဆိပ္ကမ္းတည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားအား စတင္ႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To >Eleven Media Group
http://ayechanmon-news1.blogspot.com/
Post a Comment