ျပည္တြင္းတြင္ ပထမဆံုး အသံထိန္း စနစ္ တပ္ဆင္မည့္ တံတားျဖစ္ဟုဆို
နန္းျမင့္| အဂၤါေန႔၊ ႏုိဝင္ဘာလ ၅ ရက္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္
ေဆာက္လုပ္ဆဲ ျဖစ္ေသာ ေရႊဂံုတုိင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ဒီဇင္ဘာ ၁ရက္မွ စတင္ကာ ကားမ်ား သြားလာ ႏုိင္မည္ ျဖစ္ၿပီး ယင္းတံတားတြင္ ကားမ်ားသြားလာသည့္ အသံေၾကာင့္ ဆူညံမႈ ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ ရန္ အသံထိန္းစနစ္ တပ္ဆင္ သြားမည္ဟု အဆုိပါ တံတားစီမံကိန္း ဒါ႐ုိက္တာ ဦးေအးေသာ္က ႏို၀င္ဘာလ ၅ ရက္တြင္ ေျပာသည္။
ႏုိ၀င္ဘာ ၅ရက္ ေရႊဂံုတုိင္ ခံုးေက်ာ္ တံတား စီမံကိန္း ဧရိယာ အတြင္းရွိ ယာယီ ရံုးခန္းတြင္ သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲ ျပဳလုပ္စဥ္ ယင္းကဲ့သို႔ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ထုိတံတားမွ ကားမ်ားသြားလာရာတြင္ အသံေၾကာင့္ထိခိုက္မႈ အနည္းဆံုးျဖစ္ေစရန္ Excel Tower ႏွင့္ ေရႊဂံု ပလာဇာအနီး တံတားေပၚတြင္ အသံထိန္းကိရိယာ ( Sound Barriers) တပ္ဆင္သြားမည္ျဖစ္သည္ဟုလည္း ၄င္းက ေျပာသည္။
"တံတားတည္ေဆာက္ျခင္းကို ညေရာ ေန႔ေရာလုပ္ရင္ သတ္မွတ္ထားတဲ့ ကာလထက္ ေစာၿပီးမယ္။ ဒီဇင္ဘာလ ၁ ရက္မွာ ေမာ္ေတာ္ကားမ်ား စတင္သြားလာႏုိင္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ဖြင့္ပြဲကိုေတာ့ ရက္အတိအက်မေရြးရေသးဘူး”ဟု ဦးေအးေသာ္က ေျပာသည္။
၄င္းက ဆက္လက္ၿပီး “ လူေနအိမ္နဲ႔ နီးတဲ့ေနရာေတြမွာ အသံထိန္း ကိရိယာတပ္ဆင္သြားမယ္။ ေမာ္ေတာ္ကားကထြက္တဲ့ အသံေၾကာင့္ ထိခိုက္မႈအနည္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ တပ္ဆင္ျခင္းျဖစ္တယ္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံရဲ႕ နည္းပညာနဲ႔ တပ္ဆင္သြားမယ္” ဟု ေျပာသည္။
ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္းကို ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔၏ လမ္းညြန္ခ်က္ အရ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေ
ယင္းသို႔ အသံထိန္း ကိရိယာမ်ား တပ္ဆင္ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ မိုးလြင္အိမ္ၿခံေျမ အက်ိဳးေဆာင္ ကုမဏီမွ အုပ္ခ်ဳပ္မႈ ဒါရိုက္တာ ဦးခ်ိဳက “လူေတြက မီးပြြိဳင့္ဇံုေတြမွာ ေနၾကတာ အရင္တုန္းကေတာ့ ခံုးေက်ာ္တံတားရွိလာမယ္လို႕ေမ်ာ
ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္းကို ၂၀၁၂ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၂ရက္က စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ကာ ႏို၀င္ဘာလ ၃၀ ရက္တြင္ လုပ္ငန္းၿပီးစီးမည္ျဖစ္သည္။ တံတား တည္ေဆာက္ ေရး အတြက္ ခန္႔မွန္းကုန္က်ေငြမွာ ၁၇ ဒသမ ၄၄ ဘီလီယံ အဆိုျပဳတင္ျပထားၿပီး ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြက္ ခြင့္ျပဳထားသည့္ေငြပမာဏမွာ ၁၃ ဒသမ ၀၈ဘီလီယံ ျဖစ္သည္။
အဆိုပါတံတားအမ်ိဳးအစားမွာ သံကူကြန္ကရစ္ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္သြားလမ္း ၄လမ္းသြားျဖစ္သည္။ တံတား အရွည္မွာ ၂,၀၅၉ ဒသမ ၅၅ေပ ရွိၿပီး တံတားအက်ယ္မွာ ၄၅ ဒသမ ၅၉ေပ ရွိသည္။
ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To > Mizzima - News in Burmese
Post a Comment