ဖိုးစိုးသူ | ေသာၾကာေန႔၊ ေအာက္တုိဘာလ ၁၈ ရက္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ၀၆ နာရီ ၅၂ မိနစ္
ယခု ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွ စတင္ၿပီး ကိုယ္ပိုင္ဘတ္ဂ်က္ေငြျဖင့္ ရပ္တည္ရေသာ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးသည္ ေျခာက္လအတြင္း က်ပ္သန္း ၁၆၀ ခန္႔ အ႐ႈံးေပၚ၍ ေရေၾကာင္းလုိင္း ခရီးစဥ္အခ်ိဳ႕ ရပ္နားထား
ရေၾကာင္း ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က ေအာက္တိုဘာ ၁၇ ရက္တြင္ မဇၥ်ိမကို ေျပာသည္။
ယင္းသို႔ ရပ္နားထားလုိက္သည္မွာ ေအာက္တုိဘာ လဆန္းပိုင္းကျဖစ္ၿပီး ရပ္နားလိုက္ေသာ လိုင္းမ်ားမွာ ရန္ကုန္-ပုသိမ္လိုင္း၊ ရန္ကုန္-ျပည္လိုင္း ၊ ရန္ကုန္-အိမ္မဲ-ေက်ာင္းကုန္းလိုင္းတို႔ ျဖစ္သည္ဟုလည္း ဦး ေမာင္ေမာင္လြင္က ဆိုသည္။
၎က “ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းလိုင္းေတြက ဆီဖိုးေတာင္မရတဲ့အေျခအေနေတြ ရွိလာတယ္။ အဲဒီေတာ့ လိုင္းအခ်ိဳ႕ကို ရပ္လိုက္ရတာေတြရွိတယ္။ ေနာက္ၿပီး အေျခအေနအရပ္ရပ္ေၾကာင့္ မရပ္ရရင္ေတာင္ ေခါက္ေရေလွ်ာ့ၿပီး ေျပးဆြဲ
တဲ့ လိုင္းေတြလည္း ရွိတယ္”ဟု ေျပာသည္။
ယင္းသို႔ အ႐ႈံးေပၚေနသည္မွာ လိုက္ပါစီးနင္းသည့္ ခရီးသည္ နည္းပါးျခင္း၊ မိုးတြင္းကာလျဖစ္ျခင္း၊ ကုန္တင္မႈ နည္းပါးျခင္းတို႔ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္သည္ဟု ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က ေျပာသည္။
ယင္းသုိ႔ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းအေနျဖင့္ အ႐ႈံးေပၚေနေသာ္လည္း ပုဂၢလိကေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးလိုင္းမ်ား အေနျဖင့္မူ အျမတ္အစြန္းလည္း အသင့္အတင့္ရရွိၿပီး အ႐ႈံးေပၚသည့္ အေျခအေနမ်ိဳးမရွိဟု ရန္ကုန္-ေမာ္လၿမိဳင္ကၽြန္းသို႔ ေန႔စဥ္ေျပးဆြဲေနေသာ ေရႊစင္ၾကယ္ေရယာဥ္မွ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးေအာင္ကိုက ေျပာသည္။
“ပုဂၢလိက ေရယာဥ္ေတြက ခရီးသည္တင္တာ မ်ားတယ္။ ခရီးသည္တင္တဲ့ ေနရာမွာ ခရီးသည္အတြက္ လံုၿခံဳမႈနဲ႔ သန္႔ရွင္းေရးပိုင္းကအစ ၀န္ေဆာင္မႈ ေကာင္းေကာင္းေပးၾကတယ္။ ပုဂၢလိက ေရယာဥ္ေတြမွာ အ႐ႈံးမေပၚၾကဘူး။ အဆင္ေျပၾကပါတယ္”ဟု ေျပာၾကားသည္။
ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးအေနျဖင့္ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ အ႐ႈံးေပၚ ေနေသာ္လည္း ပြင့္လင္းရာသီျဖစ္ေသာ ေအာက္တိုဘာ၊ ႏို၀င္ဘာ၊ ဒီဇင္ဘာလမ်ားတြင္ ပို႔ေဆာင္ေရးအေျခေနမ်ား ေကာင္းမြန္လာႏိုင္ၿပီး အျမတ္စြန္းမရရွိသည့္တိုင္ သင့္တင့္ေသာ ၀င္ေငြမ်ား ျပန္လည္ရရန္ ေမ်ွာ္လင့္ထားသည္ဟုလည္း ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က ေျပာသည္။
၎က “ႏွစ္ကုန္ပိုင္းေလာက္အထိ ၀င္ေငြနဲ႔ ထြက္ေငြပမာဏ ျပန္လည္မွ်တလာႏိုင္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ ပြင့္လင္းရာသီမွာ ေရေၾကာင္းလုပ္ငန္းက ပိုၿပီးတြင္က်ယ္တဲ့အတြက္ပါ”ဟု ေျပာသည္။
ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးမွ ျပည္တြင္းတြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ လိုင္းေပါင္း ၂၀ ခန္႔ ရွိသည္။ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးကို နိုင္ငံေတာ္အစိုးရမွ ၂၀၁၂ - ၂၀၁၃ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ က်ပ္ေငြ ၁၅ ဘီလီယံ မတည္ေပးခဲ့ၿပီး ၂၀၁၃ - ၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွစ၍ မိမိဌာန၀င္ေငြျဖင့္သာ ရပ္တည္ရျခင္း ျဖစ္သည္။
ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To >Mizzima - News in Burmese
Post a Comment