0
က်မတို႔ စစ္အာဏာရွင္ေအာက္ ေရာက္ခဲ့တာဟာ

စီးပြားေရးအေၾကာင္းေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး လူမႈေရးအေၾကာင္းေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး ႏုိင္ငံေရးေၾကာင့္

ဒီစစ္တပ္က မကိုင္ထားလို႔ရွိရင္ ျပည္ေထာင္စုၾကီးက ျပိဳကြဲသြားမယ္ဆုိတဲ့

၀ါဒျဖန္႕ခ်ီေရးက အဲ့ဒိတုန္းက စတာပဲ

အဲ့ဒိတုန္းက စျပီးေတာ့ အဲ့ဒိတုန္းကေနျပီးေတာ့ က်မတုိ႔ဟာ

အာဏာရွင္ေအာက္ကို ေရာက္သြားတာပဲ

ဒါေၾကာင့္ က်မတို႔ အားလံုးနားလည္ရမွာက ျပည္ေထာင္စုၾကီး ျပိဳကြဲေရး မျပိဳကြဲေရးဆုိတာက

အဖြဲ႕အစည္းတခုနဲ႕လဲ မဆုိင္ဘူး

စစ္တပ္နဲ႕လဲ ဆုိင္တာ မဟုတ္ဘူး က်မတို႔အားလံုးနဲ႕ဆုိင္တယ္

ဒါေၾကာင့္ က်မတို႔ျပည္သူျပည္သားေတြ ညီညြတ္မယ္ဆုိရင္

ျပည္သူျပည္သားေတြက တစိတ္တည္း တ၀မ္းတည္ျဖစ္မယ္ဆုိရင္

က်မတို႔ျပိဳကြဲစရာ အေၾကာင္း ဘာမွမရွိဘူး


ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္


Photo : Demo KaungmaLay

ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးပါတယ္.
ေလးစားလ်က္
1-12-2013

ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To >Tun Wai < Thankhttps://www.facebook.com/excellencemedia

Post a Comment

 
Top